  • 1. Data: 2011-03-03 07:53:10
    Temat: Badania lekarskie do zawodu prawniczego.
    Od: " JaC" <p...@p...onet.pl>

    Ile kosztuje komplet takich badań?
    Pewnie są różnice regionalne...

  • 2. Data: 2011-03-05 14:31:56
    Temat: Re: Badania lekarskie do zawodu prawniczego.
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    JaC <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ile kosztuje komplet takich badań?
    > Pewnie są różnice regionalne...

    Nie ma czegoś takiego, jak "zawód prawniczy". Chyba że się zawiedziesz na
    swoim adwokacie...

  • 3. Data: 2011-03-05 18:09:51
    Od: " THX" <j...@N...gazeta.pl>

    No OK, ale jest rozporządzenie o sędziach i sporo aktów prawnych
    przywołujących owo rozporządzenie o stanie zdrowia (czy braku
    przeciwwskazań) "jak dla zawodu sędziego".
    Tak czy inaczej wychodzi szczęśliwie nie aż tak drogo, jak przykładowo przy
    pozwoleniach na broń.

    -----

  • 4. Data: 2011-03-05 23:08:28
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    THX <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > przeciwwskazań) "jak dla zawodu sędziego".
    > Tak czy inaczej wychodzi szczęśliwie nie aż tak drogo, jak przykładowo przy

    No to napisz wyraźnie, że chodzi o badanie takie jak dla kandydatów na urząd
    sędziowski.
    Akurat takie badanie jest niemal identyczne jak właśnie badanie do pozwolenia
    na broń. Testy psychologiczne są nawet te same. Więc nie wiem, dlaczego
    uważasz, że wyjdą taniej.

  • 5. Data: 2011-03-08 10:06:19
    Od: " THX" <j...@N...gazeta.pl>

    Ze strony internetowej jednej z przychodni (miejscowość na granicy W-wy):

    * BADANIE LEKARSKIE i PSYCHOLOGICZNE kandydatów do objęcia urzędu sędziego
    opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 08-03-
    2002:
    Świadczenie kiedy wykonywane? cena w PLN
    konsultacja okulistyczna u wszystkich noszących okulary i osób po 40 roku
    życia 70zł
    Konsultacja psychologiczna zawsze 120zł
    EKG po 40 roku życia 30zł
    Badanie przez lekarza uprawnionego wraz z wydanym orzeczeniem zawsze
    70zł
    RAZEM: 290zł

    * BADANIE LEKARSKIE i PSYCHOLOGICZNE osób posiadających i ubiegających się o
    posiadanie broni opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i
    Opieki Społecznej z dnia 06-05-2002:
    Świadczenie kiedy wykonywane? cena w PLN
    konsultacja okulistyczna u wszystkich noszących okulary i osób po 40 roku
    życia 70 zł
    Konsultacja psychologiczna:
    a. osoby ubiegające się zawsze 200zł
    b. osoby posiadające broń zawsze 170zł
    EKG po 40 roku życia 30zł
    Badanie przez lekarza uprawnionego + konsultacja psychiatryczna + wydanie
    orzeczenia zawsze 200zł
    RAZEM: 500zł (470zł)

    Róznica w cenie jednak spora
    Może w innych miastach ceny wygladają inaczej?
    THX

    -----