  • 11. Data: 2009-12-03 07:34:27
    Temat: Re: BIK
    Od: spp <s...@o...pl>

    mokinc pisze:

    > Informacje z ich strony mnie nie interesują.

    Nawet ustawy?

    > To zwykła firma nastawiona na zysk. Napiszą, co zechcą.

    Podaj ich do sądu. Wygrasz jeżeli napisali nieprawdę.

    > Problem w tym, że nawet sam dostęp do tych danych nie jest symetryczny.

    A dlaczego musi być symetryczny? BIK to nie system komentarzy z Allegro.
    Nie odgryziesz się złośliwym negatywem.

    --
    spp

  • 12. Data: 2009-12-03 09:42:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mokinc pisze:

    > Daruj.

    Nie.

    > Informacje z ich strony mnie nie interesują.

    Tupanie nogą i fochy wychodzą ci dobrze. Co jeszcze potrafisz?

    > To zwykła firma nastawiona na zysk. Napiszą, co zechcą.

    No, i ustawy fałszują...

    > Problem w tym, że nawet sam dostęp do tych danych nie jest symetryczny.

    M.in. dlatego, że jako osoba prywatna nie masz infrastruktury do
    zapewnienia odpowiednio uwiarygodnionego dostępu.

    Oraz generalnie nie ma takiej potrzeby - osoba prywatna nie sprawdza
    historii kredytowej setki razy dziennie dla wielu różnych podmiotów:
    sprawdza tylko dla siebie i częstotliwość raz na pół roku jest więcej
    jak wystarczająca. Ta "asymetria" jest konsekwencją asymetrycznych
    potrzeb i możliwości.

  • 13. Data: 2009-12-03 22:55:49
    Od: "mokinc" <m...@o...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > M.in. dlatego, że jako osoba prywatna nie masz infrastruktury do
    > zapewnienia odpowiednio uwiarygodnionego dostępu.

    To jest ich problem a nie mój.

> [...]
    > sprawdza tylko dla siebie i częstotliwość raz na pół roku jest więcej
    > jak wystarczająca. Ta "asymetria" jest konsekwencją asymetrycznych

    Zgadzam się, że ososba prywatna sprawdza tylko dla siebie.
    Ale jak to obliczyłeś, że ja mam akurat potrzebę sprawdzania danych na swój
    własny temat raz na pół roku i więcej, to nie mam pojęcia.
    Myślę, że EOT będzie na miejscu. Pozdr.

  • 14. Data: 2009-12-03 23:02:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mokinc pisze:

    > To jest ich problem a nie mój.

    Tak, tupnij jeszcze nóżką, dzieciaku...

    > Zgadzam się, że ososba prywatna sprawdza tylko dla siebie.
    > Ale jak to obliczyłeś, że ja mam akurat potrzebę sprawdzania danych na
    > swój własny temat raz na pół roku i więcej, to nie mam pojęcia.

    Naucz się czytać, dzieciaku - pisałem, że możliwość dostępu raz na pół
    roku jest więcej jak wystarczająca dla osoby prywatnej. I taka właśnie
    możliwość istnieje. I to gratis, jak się bezpośrednio pofatygujesz
    (korespondencyjnie - opłata manipulacyjna).

    Swoją szosą jak ty nie potrzebujesz aż tak często zaglądać do tych
    danych, to w czym masz problem? W braku umiejętności czytania? Czy po
    prostu dziecko się nie wyspało i marudzi?

  • 15. Data: 2009-12-04 23:38:02
    Od: "mokinc" <m...@o...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tak, tupnij jeszcze nóżką, dzieciaku...

    Masz jakiś problem z dziećmi i "tupaniem nóżką".
    Z takimi frajerami rozmawiam w inny sposób.

  • 16. Data: 2009-12-05 00:05:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mokinc pisze:

    > Masz jakiś problem z dziećmi i "tupaniem nóżką".

    Ja? Nie. Problem masz ty.

    > Z takimi frajerami rozmawiam w inny sposób.

    Tak, wiem - kładziesz się na ziemi i zaczynasz krzyczeć wołając mamusię ;->