  • 1. Data: 2007-06-15 22:16:18
    Temat: BARDZO PILNE: Czy do całonocnego zakłucania spokoju wystarczy pieczątka?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Kurde, zdesperowany jestem.
    Znów w tym roku festiwal opolski dokucza. Nie sam festiwal, z
    amfiteatru. W ogrodzie (na podwórku) radia opole bawi sie TVP, mają
    dyskotekę, 10x głosniejsze nagłośnienie niż amfiteatr, impreza vipow
    pełną gębą. Mieszkam ledwo 2 posesje obok, ale przy zamkniętych oknach
    zagłuszają telewizor, ręką przyłożoną do szyby można wyczuć bitrate
    utworu... przez telefon nie mogłem się dogadać z 997 bo tak głośno że
    nic nie słychać...

    W tamtym roku pomimo zgłoszeń policji zakłucania spokoju "nie
    odnaleziono źródła hałasu". Parodia.
    W tym roku policja i straż miejska zasłania się "to jest zgłoszona w
    urzędzie miasta impreza, mają zgodę i nic nie możemy zrobić" (dyżurny
    tym tekstem odmówił przyjęcia zgłoszenia).

    Ja się pytam (i to bardzo pilnie) - czy mam 2gą noc nie przespać (a jak
    historia mnie uczy - to jeszcze ze 2 lub 3 przedemną), bo oni dostali
    pieczątkę? Naprawdę nic się nie da zrobić? Wczoraj w nocy całą noc
    rozładowywali na to podwórko namioty/scene/nagłośnienie (rzucając o bruk
    metalowe kratownice), skończyli o 6 rano. O 8 rano zaczeły się próby
    nagłośnienia (tego imprezowego, nie festiwalowego)...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2007-06-15 23:26:28
    Temat: Re: BARDZO PILNE: Czy do całonocnego zakł****Ó********cania spokoju wystarczy pieczątka?
    Od: "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua>

    ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓO człowieku ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ
    oczy bolą
    w tresci 10 razy to samo...

  • 3. Data: 2007-06-15 23:34:54
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Krynix. napisał(a):
    > ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓO człowieku ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ
    > oczy bolą
    > w tresci 10 razy to samo...
    Jakbyś chodził spocony (bo okien otworzyć się nie da) wkurzony i
    niewyspany już od ponad 35godzin to też byś dziwne błędy robił. Ale
    sorki, postaram się poprawić na przyszłość...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2007-06-16 01:59:32
    Od: "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua>

    BartekK wrote:
    > Jakbyś chodził spocony (bo okien otworzyć się nie da) wkurzony i
    > niewyspany już od ponad 35godzin to też byś dziwne błędy robił. Ale
    > sorki, postaram się poprawić na przyszłość...

    173
    myslisz ze moglbys mi zalatwic maila s...@d...org ? :)

  • 5. Data: 2007-06-16 02:00:23
    Od: "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua>

    BartekK wrote:
    > Jakbyś chodził spocony (bo okien otworzyć się nie da) wkurzony i
    > niewyspany już od ponad 35godzin to też byś dziwne błędy robił. Ale
    > sorki, postaram się poprawić na przyszłość...

    173
    acha i jak juz sie czepiam to popraw delimiter (1 spacja za duzo) bo nie
    wycina sygnatur
    pozdrawiam
    Krynix

  • 6. Data: 2007-06-16 06:42:36
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua> napisał w wiadomości

    > acha i jak juz sie czepiam to

    ..to zacznij od siebie. http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=aha

    Angie

  • 7. Data: 2007-06-16 06:50:24
    Od: "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua>

    Angie wrote:
    > Użytkownik "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua> napisał w wiadomości

    > ..to zacznij od siebie. http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=aha

    fakt

  • 8. Data: 2007-06-16 11:31:25
    Od: "Kamil K." <kmail@wpp_bez_p.pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > metalowe kratownice), skończyli o 6 rano. O 8 rano zaczeły się próby
    > nagłośnienia (tego imprezowego, nie festiwalowego)...

    Z systemem nie wygrasz.

  • 9. Data: 2007-06-16 19:13:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f4v3cm$alt$1@nemesis.news.tpi.pl BartekK
    <s...@N...org> pisze:

    > ręką przyłożoną do szyby można wyczuć bitrate utworu
    Interesujące. Na pewno prawidłowo rozumiesz termin "bitrate"?
    Pytam z ciekawości, bo nawet z ojczystym językiem sobie nie radzisz.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-06-16 22:31:21
    Od: "HEKTOR" <!hektor!_usun_wykrzykniki@silesianet.pl>

    Użytkownik "Jotte" napisał
    > Interesujące. Na pewno prawidłowo rozumiesz termin "bitrate"?
    Bosz.... Nie jestem prawnikiem ale rozumiem porównanie....
    Pozdrawiam
    HEKTOR