  • 1. Data: 2004-02-25 22:16:52
    Temat: gdzie wziasc rozwod????
    Od: "gosik111" <g...@m...com>

    SLUB ZAWARTY W POLSCE OBOJE W CHWILI OBECNEJ OBYWTELSTWO KANADYJSKIE GDZIE
    WZIASC ROZWOD WYDAJE MI SIE ZE PODLEGAMY PRAWU KANADYJSKIEMU WIEC ROZWOD W
    KANADZIE CZY MAM RACJE???
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-02-25 22:22:54
    Temat: Re: gdzie wziasc rozwod????
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia śro 25. lutego 2004 23:16 , osobnik podajacy sie za gosik111 byl
    laskaw napisac:

    WYDAJE MI SIE ZE PODLEGAMY PRAWU KANADYJSKIEMU WIEC
    > ROZWOD W KANADZIE CZY MAM RACJE???

    mi sie tez tak wydaje, pewny nie jestem
    ale jestem pewny, ze obowiazuje Cie netykieta

    --
    pozdrawiam

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta

  • 3. Data: 2004-02-25 23:56:11
    Od: "gosik111" <g...@m...com>

  • 4. Data: 2004-02-26 01:26:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gosik111 wrote:

> [...]

    Nie drzyj się - środek nocy tu już jest...