  • 11. Data: 2006-10-17 06:08:54
    Temat: Re: Aster wyłącza net za nie wiadomo co!
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 16 Oct 2006 22:01:06 +0200,
    BartekK <s...@d...org> screamed:

    > No dobra, moze i od dupy strony - ale mam chyba takie prawo ? (choc
    > pewnie niedlugo w naszym panstwie wszelkie dzialania oddupystrony
    > zostana zakazane i beda ostro scignane z urzedu ;) )

    Oczywiście, że masz. Nie twierdzę jednak, że sprawdzanie od zewnątrz ma
    jakiś większy sens. To się (lepiej) robi od wewnątrz.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 08:12:34 user up 11132 days, 20:07, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Even God cannot change the past.