  • 71. Data: 2010-01-22 16:24:58
    Temat: Re: Arogancja BSA
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Ależ zauważ, że ja nie wyjeźdzam z *jednym* oprogramowaniem, ale konkretną
    > kategorią, dla której po prostu nie ma zamiennika pod linuksem. Nigdzie

    A tu muszę uwierzyć ci na słowo, bo nigdy w życiu nie tworzyłem nic
    flaszowego i zwyczajnie nie szukałem oprogramowania do tego służącego
    pod żaden system.

    > nie twierdziłem, że linuks się nie przydaje. Stwierdziłem, że nie może
    > zastąpić Windows, przynajmniej na równoważnym poziomie.

    I vice versa.

    > Po pierwsze - nie działają dobrze wszystkie strony (masz np. Polbank
    > - do niedawna jeszcze sprawiał problemy przy potwierdzaniu operacji),

    Spartaczona/przebajerowana strona, jak znam życie.

    > Po drugie - często poprawność działania jest po prostu sprawdzana
    > poprzez testy na wielu przeglądarkach, jak również dopasowaniu stron
    > do różnych przeglądarek (rezygnacja z niektórych możliwości, nakładanie
    > np. pngfix, albo innych poprawiaczy itp.). Taka strona była i jest zgodna
    > ze standardem, ale dodatkowo została dopasowana do przeglądarek.

    > W jaki sposób spowoduje to, że nagle Opera pod linuksem zacznie obsługiwać
    > Silverlight? W jaki sposób zapewnisz obsługę DRM i sklepów z muzyką
    > (np. Nokia Music Store) przez fałszowanie nagłówków?

    DRM? A po cholerę mi DRM? Właśnie pod linuxem nie muszę się tym gównem
    przejmować, dzięki czemu mogę odtworzyć swoje legalnie nabyte media tak
    jak chcę i tam gdzie chcę - a nie przejmować się syfiastym DRM czy przy
    każdym wkładaniu płyty z filmem musieć się przemęczyć przez stada reklam
    i "kampanii".

    > I ostatnia rzecz - by zrobić stronę niezgodną ze standardem wystarczy
    > "zapomnieć" np. o atrybucie alt="" w obrazku. Czy wg Ciebie taka strona
    > przestanie się dobrze wyświetlać w przeglądarce graficznej tylko dlatego,
    > że masz brak tekstu alternatywnego?

    Nie wiem. Wiem za to, że całkowicie niezgodne ze standardem napisanie od
    nowa funkcji document.onclick zamiast przypisania własnej funkcji do
    document.onclick spowodowało, że program działał wyłącznie pod IE6.

    Cóż - było to tworzone przez zwolennika tak bliskiej ci teorii "windows
    uber alles".

    A! I jeśli za kryterium przydatności systemu do pracy ma być dla ciebie
    uruchamianie różnych przeglądarek WWW, to ja poproszę o uruchomienie
    konquerora pod windowsem ;->

  • 72. Data: 2010-01-22 16:27:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Wiesz. "Gdzie się tylko da" jest wysoce uznaniowe. Więc wedle mojego
    > uznania nie da się MSO przez OO.org, mam prawo do takiej opinii
    > na podstawie dokumentów które miałem okazję już obejrzeć i zbytnio
    > nie przekonuje mnie Twoje bliżej nieokreślone "u mnie działa".

    To poproszę o plik z dokuemntem tekstowym albo arkuszem kalkulacyjnym,
    który ma niby nie działać po

    > Biorąc pod uwagę stanowisko powyższe, linuks okazuje się
    > niewystarczający do zastosowań typowo sekretarskich w przeciętnym
    > biurze, przeciętnej firmy.

    LOL

    Sekretarka tworzy dokumeny z użyciem VB?

    > Czy teraz argumentacja jest dla Ciebie lepsza?

    Gorsza, bo kompletnie fałszywa albo wręcz kłamliwa.

  • 73. Data: 2010-01-22 16:31:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2010-01-20, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Musi się ActiveX naumieć :)

    A po co? Żeby wirusy lepiej się mnożyły?

  • 74. Data: 2010-01-22 16:38:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-22, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Spartaczona/przebajerowana strona, jak znam życie.

    Nie Tobie to oceniać, tylko firmie która za to płaci.

> [...]
    > jak chcę i tam gdzie chcę - a nie przejmować się syfiastym DRM czy przy
    > każdym wkładaniu płyty z filmem musieć się przemęczyć przez stada reklam

    Ale ja chcę *kupić* *legalnie* *muzykę* *online*. Nie chcę stosu płytek,
    które się rysują i po kilku latach nie nadają do użytku.

    [...]

    > Cóż - było to tworzone przez zwolennika tak bliskiej ci teorii "windows
    > uber alles".

    Nie kłam.

    > A! I jeśli za kryterium przydatności systemu do pracy ma być dla ciebie
    > uruchamianie różnych przeglądarek WWW, to ja poproszę o uruchomienie
    > konquerora pod windowsem ;->

    Napisałem jakie jest moje kryterium. Nawet doprecyzowałem je później, żebyś
    nie miał wątpliwości.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 75. Data: 2010-01-22 16:45:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-22, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > To poproszę o plik z dokuemntem tekstowym albo arkuszem kalkulacyjnym,
    > który ma niby nie działać po

    Po co? Ani Ty nie zmienisz swojej opinii. Ale jak chcesz - zarejestruj
    się jako pracodawca, wystaw ogłoszenie i przeleć się po CVkach
    w doc.

    > LOL
    > Sekretarka tworzy dokumeny z użyciem VB?

    Wiedziałem, że nie zrozumiesz. Trudno.

    > Gorsza, bo kompletnie fałszywa albo wręcz kłamliwa.

    To Twoje zdanie. Mam prawo mieć inne.
    Uważam też że niepotrzebnie wprowadzasz emocje do dyskusji.
    Taki jesteś zacietwierzony w uznawaniu mnie za miłośnika MS, że nawet
    nie zauważyłeś iż napisałem że pracuję spod OSX, a na newsy piszę spod
    linuksa. Chyba obca jest Ci sztuka kompromisu i nie potrafisz pojąć,
    że ktoś może używać z powodzeniem wszystkich systemów i skupiać się
    na wykorzystywaniu najlepszych dostępnych narzędzi, a nie tylko
    szukać "na siłę" zamienników po to tylko by być zgodnym ze swoim
    ideolo-systemem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 76. Data: 2010-01-22 16:45:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

    ^
    > A po co? Żeby wirusy lepiej się mnożyły?

    Jak w podkreśleniu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 77. Data: 2010-01-25 10:29:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ^

    > Jak w podkreśleniu.

    Tylko po co podłączać się do repozytorium M$ jak się z M$ nie korzysta, hmm?

  • 78. Data: 2010-01-25 10:45:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Po co? Ani Ty nie zmienisz swojej opinii. Ale jak chcesz - zarejestruj
    > się jako pracodawca, wystaw ogłoszenie i przeleć się po CVkach
    > w doc.

    Czyli nie masz żadnego rzekomo sprawiającego problemy pliku - inaczej
    nie dawałbyś takich bezsensownych "porad".

    > Wiedziałem, że nie zrozumiesz. Trudno.

    Trudno zrozumieć mętne opisy rzekomych problemów od których
    zilustrowania przykłądem migasz się kretyńskim pomysłem założenia firmy
    w celu uzyskania zbioru przykładowych plików.

    > To Twoje zdanie. Mam prawo mieć inne.

    Jasne. Możesz też upierać się, że Ziemia jest płaska. Wolny kraj ;)

> [...]
    > nie zauważyłeś iż napisałem że pracuję spod OSX, a na newsy piszę spod
    > linuksa. Chyba obca jest Ci sztuka kompromisu i nie potrafisz pojąć,

    Zauważyłem. Dlaczego znowu kłamiesz?

> [...]
    > na wykorzystywaniu najlepszych dostępnych narzędzi, a nie tylko
    > szukać "na siłę" zamienników po to tylko by być zgodnym ze swoim

    Zlituj się, chłopie! Sekretarka używająca wszystkich możliwych systemów
    i aktywnie poszukująca najlepszych narzędzi? Handlowiec wysyłający
    ofertę stworzoną we flashu?

    Uporczywie nie łapiesz kontekstu!

    Zwykłe biuro, zwykła firma handlowa/usługowa używająca komputerów
    wyłącznie do tego, co się dawniej robiło na papierze.

  • 79. Data: 2010-01-25 11:55:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-25, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Zlituj się, chłopie! Sekretarka używająca wszystkich możliwych systemów
    > i aktywnie poszukująca najlepszych narzędzi? Handlowiec wysyłający
    > ofertę stworzoną we flashu?
    >
    > Uporczywie nie łapiesz kontekstu!

    Ależ łapię. Ty go używasz za to jak Ci wygodnie (jak jest zamiennik, to kontekst
    nie potrzebny - a jak nie ma to jest potrzebny).

    > Zwykłe biuro, zwykła firma handlowa/usługowa używająca komputerów
    > wyłącznie do tego, co się dawniej robiło na papierze.

    Świetnie. Zwykłe biuro potrzebuje MS Office, bo to standard biznesowy.
    Koniec. Kropka.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 80. Data: 2010-01-25 12:46:45
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-25 12:55, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Świetnie. Zwykłe biuro potrzebuje MS Office, bo to standard biznesowy.
    > Koniec. Kropka.

    Powiedział bym że zależy czy przykładowe biuro jest zleceniodawcą
    czy zleceniobiorcą. W pierwszym przypadku może wymusić na
    kontrahentach jakiś inny standard dokumkentów, w drugim musi
    się dostosować do zleceniodawcy i nie ma dyskusji.