  • 11. Data: 2007-08-19 05:02:46
    Temat: Re: Anulowanie zamowienia a zaliczka
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > jako ze byl to zakup na odleglosc.

    A gdzie można wyczytać, że był to zakup na odległość?

    K.

  • 12. Data: 2007-08-19 07:02:48
    Od: "Lady Heather" <l...@i...pl>

    Użytkownik "K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie można wyczytać, że był to zakup na odległość?

    Lol, moj blad. chyba mi sie zlalo z tematem ponizej+to, ze ja nawet
    spozywcze zakupy robie on-line. Mea culpa

    Lady Heather

  • 13. Data: 2007-08-19 09:07:03
    Od: ledres <l...@o...pl>

    Lady Heather napisał(a):

    > najlatwiej bedzie zakupic towar a nastepnie w ciagu 10 dni go odeslac do
    > czego masz prawo jako ze byl to zakup na odleglosc.

    Niestety nie byl :(
    Poza tym obawiam sie, ze wtedy moglbym stracic cala kwote, a
    przynajmniej musialbym sie o nia procesowac, sadzac po stopniu
    "zyczliwosci" pracownikow sklepu.

    pzdr. ledres