  • 1. Data: 2007-08-18 13:46:14
    Temat: Zwrot towaru kupionego na odleglosc.
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Witam,

    Buszuje sobie po jednym serwisie aukcyjnym i przypadkiem trafiam na firme
    sprzedajaca anteny telewizyjne. W aukcji czytamy cos takiego:

    "UWAGA!!! TYLKO NA NASZYCH AUKCJACH MASZ MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARU W CIĄGU 7
    DNI OD OTRZYMANIA PRZESYŁKI JEŚLI NIE SPEŁNI TWOICH OCZEKIWAŃ."

    Przekaz polowicznie prawdziwy. Pierwsza polowka, ta prawdziwa, to
    mozliwosc zwrotu w ciagu 7 dni. I nawet po tych 7 dniach mamy jeszcze
    kilka dni zapasu. Ta mniej prawdziwa dotyczy wyrazenia "tylko na naszych
    aukcjach"... ale w ta nie wnikam.

    Czy mozna tak klienta w blad wprowadzac? Chodzi mi o te 7 dni. Z jednej
    strony informacja prawdziwa ale niepelna. Klient nie wie, ze ma znacznie
    wiecej czasu na zwrocenie towaru.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 2. Data: 2007-08-18 15:29:48
    Temat: Re: Zwrot towaru kupionego na odleglosc.
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    a to byly licytacje, czy "kup teraz"?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2007-08-20 22:07:09
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 18-08-2007 o 17:29:48 Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał(a):

    > a to byly licytacje, czy "kup teraz"?

    Oczywiscie "kup teraz". Sprzedaje "firma".

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.