  • 41. Data: 2015-02-25 23:02:40
    Temat: Re: Antenowe Instalacje Zbiorcze
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2015 o 21:23 Shrek <...@w...pl> pisze:

    (...)
    > Zwłaszcza, że w polskich serialach seplenią pod nosem. Bo nie
    > podejrzewam, żebym miał głęboki niedosłuch jedynie w polskiej wersji
    > językowej;) W sumie strata niewielka, bo dobrych polskich seriali prawie
    > nie ma.

    Ej...
    Zauważyłem zupełnie inną tendencję.

    W polskich serialach paradokumentalnych zatrudniają naturszczyków, którzy
    są poinstruowani, że dokładnie _wszystko_ przed kamerą należy załatwiać
    krzykiem, agresją i potokiem wywrzeszczanych słów.
    Przecież nie da się krzyczeć pod nosem :)
    Lepiej - po wywrzeszczanym spiczu - jego twórca jeszcze raz tłumaczy przed
    kamerą, co powiedział.

    Nawet _romantyczne_ sceny kończą się wymianą zdań podniesionym głosem
    (konkret: koleś zaprasza dziewczynę do kina).

    Obawiam się, że cała Polska tak zacznie się zachowywać w życiu.
    Ja to już teraz obserwuję - wczoraj na spacerze "radosna" rodzinka, tatuś
    z mamusią i córeczką...
    Słowa na k też były, wszystko słyszalne w promieniu 100 metrów.

    --
    Trefniś

  • 42. Data: 2015-02-26 09:01:43
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości
    W dniu .02.2015 o 22:19 re <r...@r...invalid> pisze:

    Proponuję _wyłącznie_ Danusi, by nie brnęła od swojego "wszystkie obecnie
    dostępne w sprzedaży anteny mają wzmacniacz" poprzez kolejne na siłę
    udowadniane rewelacje. Proponuję zakończenie _tego_ podwątku.
    Fajnie tylko że grupy dyskusyjne z założenia nie służą do udowadniania kto ma racje
    (od tego jest Sąd), lecz do rozwiązania problemu zgłaszanego przez rozpoczynającego
    wątek. Jeżeli któryś z dyskutantów wprowadza czytających w błąd to kolejni go
    poprawiają, używając rozsądnych argumentów, a nie ataków ad persona.
    Zachowujesz sie jakbyś był zupełnie początkujacym grupowiczem. (to zdanie to właśnie
    jest atak ad persona).
    Twoja pomoc typu wymuszenie że ma być tylko antena o wielkim zysku (bo Ty tak
    twierdzisz), oraz że jesteś jedynym fachowcem w Polsce który zna sie na instalacjach
    antenowych - jest żałosna.
    No i widać że nie dorosłeś jeszcze do dyskusji bez ataków ad persona, więc najpierw
    sie tego naucz, a dopiero potem zabieraj głos.
    EOT

    ---
    Avast.

  • 43. Data: 2015-02-26 13:32:52
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2015 o 09:01 Danusia <d...@w...pl> pisze:

> [...]
    > No i widać że nie dorosłeś jeszcze do dyskusji bez ataków ad persona,
    > więc najpierw sie tego naucz, a dopiero potem zabieraj głos.

    To ja Wam tworzyłem zręby usenetu (pierwsze posty na pierwszych grupach) -
    Wy teraz go tylko grzebiecie.

    Skoro już, to proponuję używać określeń jak to "stoi" u Schopenhauera:
    "Ad personam"

    Reagowałem tylko na _totalne_ głupoty "Danusi":
    - wszystkie anteny w sprzedaży mają wzmacniacz (nieprawda)
    - wzmacniacz potrzebny przy długim fiderze (nieprawda)
    - anteny wieloelementowe tylko przy silnym sygnale (nieprawda)
    - wzmacniacz przy instalacjach anteny zbiorczej (prawda, ale wątek dot.
    anteny _indywidualnej_ )

    Mam taką trefną (patrz nick) misję - besserwisserów tępić należy w zarodku!
    A szczególnie ten wątek był ciekawy, że nick sugeruje kobietę, a
    zachowanie faceta z tragicznie niską samooceną.

    Żegnam ozięble "Danusię".
    --
    Trefniś

  • 44. Data: 2015-02-26 14:21:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-26 o 13:32, Trefniś pisze:

    > To ja Wam tworzyłem zręby usenetu (pierwsze posty na pierwszych grupach)
    > - Wy teraz go tylko grzebiecie.

    To dlaczego zachowujesz się jakby to robił twój nieżyjący już
    dziadek ?

    > Skoro już, to proponuję używać określeń jak to "stoi" u Schopenhauera:
    > "Ad personam"
    >
    > Reagowałem tylko na _totalne_ głupoty "Danusi":

    Sam w tym wątku też spłodziłeś kilka głupot i teraz zdajesz się
    o nich zapominać. Gratuluje samooceny i bezczelności.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2015-02-26 14:39:28
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2015 o 14:21 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > To dlaczego zachowujesz się jakby to robił twój nieżyjący już
    > dziadek ?

    > Sam w tym wątku też spłodziłeś kilka głupot i teraz zdajesz się
    > o nich zapominać. Gratuluje samooceny i bezczelności.

    Proszę o _konkrety_ tych "głupot".
    Może czegoś nie zrozumiałeś - wytłumaczę jak komu mądremu!

    --
    Trefniś

  • 46. Data: 2015-02-26 19:52:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-26 o 14:39, Trefniś pisze:

    > Proszę o _konkrety_ tych "głupot".
    > Może czegoś nie zrozumiałeś - wytłumaczę jak komu mądremu!

    Czytałem już jak tłumaczysz. Odpuść sobie. Tłumaczenie również.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2015-02-26 20:31:00
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2015 o 19:52 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    Czyli zwykłe zawracanie tego, co mam z tyłu.
    "Wizgu mnogo, szersti mało"

    --
    Trefniś

  • 48. Data: 2015-02-27 10:07:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-26 o 20:31, Trefniś pisze:

    > Czyli zwykłe zawracanie tego, co mam z tyłu.
    > "Wizgu mnogo, szersti mało"

    To co tak barwnie opisujesz zaprezentowałeś w poście do Danusi.
    Ale ośmieszaj się dalej, ja tylko to podsumuje.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2015-02-27 23:52:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stokrotka wrote:
    > Na dah spułdzielnia nie wpuści, ma prawo.

    Nie ma.
    Przerabiane wielokrotnie.

  • 50. Data: 2015-03-01 19:11:54
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Nie ma.
    > Przerabiane wielokrotnie.

    Może i nie ma prawa, ale na dah w celu instalacji anteny spułdzielnia ma
    prawo nie wpuścić.
    Za to spułdzielnia ma obowiązek dostarczenia gniazdka zbiorczej do
    mieszkania.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)