  • 11. Data: 2006-04-02 22:32:38
    Temat: Re: Andrzej Lepper i Spisek Balcerowicza
    Od: k...@v...pl

    > Bo i co rolnik po zawodówce może wiedzieć na temat ekonomii?
    >
    > Artur
    >
    > ps. pomijam jego wielce wykształcony elektorat...
    Wie o ekonomi więcej od Ciebie. Masz taką pensję jak on. Nie masz. A jakbyś
    nawet miał to nie masz tyle wartego gospodarstwa. Tylko nie pisz oklepanych
    nieprawd że on to wszystko ukradł. Bo jakby ukradł to by w ciupie siedział. A
    jak niedawno widziałem prowadził obrady sejmu. To że go nie lubisz nie znaczy że
    koniecznie musisz coś głupiego o nim napisać. Tomek