  • 11. Data: 2017-03-11 20:31:42
    Temat: Re: Allegro - zakup od firmy (brak rachunku i nie chcą wystawić)
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-03-10 o 22:28, Liwiusz pisze:

    > Ale dowodem zakupu nie musi być faktura - zapis aukcji w zupełności
    > wystarczy.

    Do gwarancji? Jesteś pewien?

  • 12. Data: 2017-03-11 22:39:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-11 o 20:31, PlaMa pisze:

    > Do gwarancji? Jesteś pewien?

    Do gwarancji nie - ale i, skoro już poruszamy się w temacie wątku,
    paragon też nie wystarczy do gwarancji (potrzeba jeszcze warunków
    gwarancji).

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-03-12 06:59:56
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/11/2017 1:31 PM, PlaMa wrote:

    > Do gwarancji? Jesteś pewien?

    A tą gwarancję to niby kto ci wystawia? sprzedawca czy producent?
    No chyba, ze to jedno i to samo. to Wowczas domagaj się warunków
    gwarancji a nie faktury.

  • 14. Data: 2017-03-12 14:56:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-12 o 06:59, witek pisze:

    > A tą gwarancję to niby kto ci wystawia? sprzedawca czy producent?

    Ten kto wystawia. Może to być dowolny podmiot (nawet nie wymieniony z
    grup powyżej przez ciebie). Dane gwaranta znajdują się na karcie
    gwarancyjnej.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2017-03-15 19:10:14
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Do reklaamcji nie potrzebujesz faktury czy paragonu - potrzebny jest dowód
    > zakupu czyli np. wydruk z aukcji.
    > Ale jak chcesz fakture to poproś o duplikat.

    No i dostałem tą fakturę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2017-03-15 19:12:05
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Dane gwaranta znajdują się na karcie gwarancyjnej.

    Szczególnie, że karta gwarancyjna którą dostałem z produktem wygląda jak
    wydrukowana ze strony producenta. Co z tego że są tam dane producenta,
    jak nie ma żadnej pieczątki ani podpisu sprzedawcy.

    Myślisz że bez dowodu zakupu, ktoś by mi przyjął zgłoszenie gwarancyjne?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2017-03-16 01:24:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-03-17 o 19:12, Mateusz Bogusz pisze:
> [...]
    > jak nie ma żadnej pieczątki ani podpisu sprzedawcy.
    > Myślisz że bez dowodu zakupu, ktoś by mi przyjął zgłoszenie gwarancyjne?

    A jest w niej taki warunek? W końcu to forma umowy cywilnoprawnej i co
    do zasady może zawierać różne, byle sensowne warunki. Producent
    wie,kiedy dany przedmiot wyprodukował i ułożenie tego ograniczeniem
    powiedzmy od daty produkcji nie jest jakoś szczególnie dziwne.