    From: chefo <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro - zablokowanie konta
    Date: Fri, 10 Jun 2005 21:43:40 +0200

    Witam
    Pracownik Allegro zablokował konto w serwisie, po otrzymaniu takiego oto
    maila:

    >Dostaliśmy informację od dystrybutora LG na Polskę, że towar, którym

    > Pan

    W związku z tym zablokowane zostały wszystkie trwające aukcje, zanim
    mogłem cokolwiek wyjaśnić.

    Pytnie moje czy LG może mieć do mnie o to pretensje. Co kto ma do tego
    ile i po ile sprzedaje, sprzedaje po tyle abym zarobił, zaplacil podatek
    i miał cos jeszcze z tego.
    Poza tym czy można odrazu zablokować mi konto nie czekając na
    wyjaśnienia z mojej strony.

    pozdrawiam