  • 11. Data: 2006-05-18 19:52:16
    Temat: Re: Allegro - uciążliwy klient straszysądem ! ! !
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Lookasik napisał(a) :

    > to Pawel napisal... ja tylko dodalem... "niekoniecznie...moze byc art.
    > 34 kpc"

    To spójrz na swój list, na który wówczas odpowiedziałem. Co jest
    w nim cytatem i czyim, a co wygląda jak Twoja wypowiedź.
    Późna godzina już była :-)
    Nikt nie jest w stanie zapamiętać wszystkich wątków wraz z
    wypowiedziami autorów, stąd poprawne cytowanie ułatwia orientację
    w dyskusji.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.

  • 12. Data: 2006-05-18 20:12:09
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e4ij9n$179$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam

    > To spójrz na swój list, na który wówczas odpowiedziałem. Co jest w nim
    > cytatem i czyim, a co wygląda jak Twoja wypowiedź.

    istotsnie tak wygladalo ale z tresci wyraznie wynikalo ,ze sa to dwie rozne
    wypowiedzi a Ty - nie wiedzac czemu - usunales moja. Dobra doszlismy do
    porozumenia .. czas zamknac dyskusje..... serdecznie pozdrawiam

    > Późna godzina już była :-)
    > Nikt nie jest w stanie zapamiętać wszystkich wątków wraz z wypowiedziami
    > autorów, stąd poprawne cytowanie ułatwia orientację w dyskusji.

    w pelni sie zgadzam