  • 1. Data: 2006-05-17 17:30:16
    Temat: zmiana wpisu w KW
    Od: "Sławek" <z...@p...onet.pl>

    Witam

    Jak można sprostować wpis w KW (wielkość działki) jeżeli od otrzymania
    wypisu KW z sądu minęło więcej niż tydzień. W akcie notarialnym, w decyzji
    podziałowej i w ewidencji gruntów wpisana jest właściwa wielkość a sąd
    zakładając KW wpisał - zakładam że przez pomyłkę - mniejszą wartość.

    Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
    Pozdrawiam

    Sławek

  • 2. Data: 2006-05-18 08:54:59
    Temat: Re: zmiana wpisu w KW
    Od: stern <s...@0...pl>

  • 3. Data: 2006-05-18 09:15:50
    Od: stern <s...@0...pl>

  • 4. Data: 2006-05-18 19:36:19
    Od: "Sławek" <z...@p...onet.pl>

    > a dokładniej 626 ze znaczkiem 13 § 2 kpc - moja pomyłka, jest przepis
    > szczegółowy.

    Wielkie dzięki za informacje.

    Pozdrawiam

    Sławek