    From: "Mlody" <mlody@c2h(piec)oh.pl - zamiast nawiasu wpisz 5>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [Allegro] Przelałem pieniądze i chyba na tym się skończy :(
    Date: Wed, 6 Jul 2005 14:25:07 +0200

    Witam Szanownych Grupowiczów!
    Prawie miesiąc temu kupiłem na allegro trochę części do motoru, kwota niby
    nie duża 32 zł + 8 zl koszty przesyłki, przelałem sprzedającemu 40 zł na
    konto, po ponad tygodniu od przelania pieniędzy zaniepokojony tym że nie
    otrzymałem jeszcze przesyłki, zadzwoniłem do sprzedającego, przyznał się że
    jeszcze nie wysłał, powiedział że jeszcze tego samego dnia wyśle, minął
    prawie tydzień.... Dzwonie twierdzi że wysłał dwa dni wcześniej, a przesyłki
    jak nie było tak nie ma.
    Kontakt ze sprzedającym się urwał, od kilku dni nie odbiera komórki, bądź ma
    wyłączoną.
    Podejrzewam że przesyłki już nie zobaczę.
    Co zrobić?
    Suma niby nie wielka, ale nie lubię jak ktoś mnie oszukuje, znajomy poradził
    mi by iść na Policję i zgłosić wyłudzenie - dobry pomysł?

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi!

    Pozdrawiam!
    Maciej Dubiel