  • 11. Data: 2007-10-13 20:16:12
    Temat: Re: Allegro
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fer8k4$ebr$1@achot.icm.edu.pl...
    > Mylisz się. Chyba nie sprzedawałeś za wiele w tej opcji. Płaci się i to
    > słono. Prowizja od sprzedaży wygląda następująco:
    > [ciach]

    Masz rację. Niniejszym posypuję swoją głowę popiołem
    i przepraszam za dezinformację. :)

    To, o czym pisałem, dotyczy tylko kategorii "samochody",
    "motocykle" oraz "inne pojazdy i łodzie", a nie wszystkiego
    w Moto.

    Piotr

  • 12. Data: 2007-10-13 20:37:50
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 13 Oct 2007 21:53:06 +0200, PiotRek napisał(a):

    > A która zasada została w tej aukcji naruszona?

    ogloszenie, reklama
    --
    marcin

  • 13. Data: 2007-10-13 20:47:10
    Od: Piotr M <d...@g...com>

    zly pisze:

    > ogloszenie, reklama

    A co reklamuje oprócz tego co jest przedmiotem aukcji?

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 14. Data: 2007-10-13 21:28:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 13 Oct 2007 21:53:06 +0200, "PiotRek"
    <b...@g...pl.invalid> wrote:

    >A która zasada została w tej aukcji naruszona?
    ja zglosilem jako ogloszenie/reklama. Prowizje zaplaci od 1 zl a nie
    od faktycznej ceny. Mysle ze go zdejma ;)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 15. Data: 2007-10-13 21:34:29
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 13 Oct 2007 22:47:10 +0200, Piotr M napisał(a):

    > A co reklamuje oprócz tego co jest przedmiotem aukcji?

    "Posiadam ok.1000 sztuk pojedyńczych opon w rozmiarach:

    13'' 14'' 15'' 16'' 17'' 18'' 19'' 20''"
    --
    marcin

  • 16. Data: 2007-10-13 21:43:49
    Od: Piotr M <d...@g...com>

    zly pisze:

    > "Posiadam ok.1000 sztuk pojedyńczych opon w rozmiarach:

    Ale on je też wystawił na Allegro także nie jest to naruszenie regulaminu.

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 17. Data: 2007-10-13 21:46:56
    Od: Piotr M <d...@g...com>

    WAM pisze:

    > ja zglosilem jako ogloszenie/reklama. Prowizje zaplaci od 1 zl a nie
    > od faktycznej ceny. Mysle ze go zdejma ;)

    I bardzo dobrze, tylko zastanawiam sie na jakiej podstawie :) "z
    pastowanym kabanem po lesie nie można spacerować" :)

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 18. Data: 2007-10-14 04:34:17
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

> [...]
    alufelg_firmy_ats_22_z_oponami.html

    > A która zasada została w tej aukcji naruszona?

    19.2. Opis towaru może odnosić się wyłącznie do przedmiotu danej
    aukcji. Opis nie może służyć jako sposób komunikowania się między
    Użytkownikami ani jako reklama i/lub sposób promocji towarów oraz usług
    oferowanych poza Allegro, a także do organizowania konkursów.

    19.6. Opis aukcji nie może zawierać możliwości sprzedaży towaru poza
    aukcją Allegro (w żadnej formie).

    Pozdrawiam, argothiel

  • 19. Data: 2007-10-14 07:21:33
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "JacekJJ" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Tak. I jak nie wysle Ci towaru za 1 zl to mu wystaw negatywa. Jak mu sie ich
    > nazbiera troche to juz od niego nikt nic nie kupi. Bedzie musial zmienic konto
    > i poniesc kosztow wiec niz uniknalby.

    możesz wyjaśnić jakie koszty On poniesie? koszty wysłania aktywacji i obsługi
    nowego konta poniesie allegro

  • 20. Data: 2007-10-14 08:25:11
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    ulong pisze:
> [...]
    > http://moto.allegro.pl/item252689392_komplet_nowych_
    alufelg_firmy_ats_22_z_oponami.html

    > sprzedawca bedzie musial mi sprzedac ww. produkt za 1zl?

    Jeżeli zdecydujesz się, to ci nie będzie musiał sprzedać. :-)
    No a żeby kupić, to musisz zostać zaproszony do aukcji prywatnej.
    Wtedy wszystko zależy od tego jak się umówiasz...