  • 1. Data: 2007-10-13 17:02:36
    Temat: Cisza przedwyborcza
    Od: Piotr M <d...@g...com>

    Witam Wszystkich!

    Z jakiego powodu jest wprowadzona cisza przedwyborcza, w Stanach np nie
    ma takiego prawa.

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 2. Data: 2007-10-13 17:06:48
    Temat: Re: Cisza przedwyborcza
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr M pisze:

    > Z jakiego powodu jest wprowadzona cisza przedwyborcza, w Stanach np nie
    > ma takiego prawa.

    A w takim sułtanacie Brunei w ogóle mnie ma wyborów. Za kiego powodu są
    u nas?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-10-13 17:17:36
    Od: Piotr M <d...@g...com>

    Johnson pisze:

    > A w takim sułtanacie Brunei w ogóle mnie ma wyborów. Za kiego powodu są
    > u nas?

    Uważasz zatem że wprowadzenie ciszy przedwyborczej jet oznaką demokraci?
    A dlaczego w takim razie trwa tylko dzień a nie np dwa? Po co w ogóle
    jest takie prawo, bo IMO taka cisza wcale nie jest demokratyczna.

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 4. Data: 2007-10-13 17:18:09
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Piotr M <d...@g...com> writes:

    [...]

    > Z jakiego powodu jest wprowadzona cisza przedwyborcza

    Najprawdopodobniej po to, żeby politycy mieli czas odetchnąć.

  • 5. Data: 2007-10-13 17:31:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr M pisze:

    > Uważasz zatem że wprowadzenie ciszy przedwyborczej jet oznaką demokraci?

    Nie to była sugestia że nie ma sie co podpierać przykładami z innych
    krajów. Każdy robi jak posłowie/sułtan uchwalą.

  • 6. Data: 2007-10-13 17:35:01
    Od: ledres <l...@o...pl>

    Piotr M pisze:

    > Z jakiego powodu jest wprowadzona cisza przedwyborcza, w Stanach np nie
    > ma takiego prawa.

    Moim zdaniem cisza jest po to, zeby zminimalizowac impulsywnosc
    dokonywanego wyboru, zeby 5 minut przed wyjsciem z domu ludzie nie
    uslyszeli o "dziadku z Wehrmahtu" itd.

    pzdr. ledres

  • 7. Data: 2007-10-13 17:48:52
    Od: Piotr M <d...@g...com>

    ledres pisze:

    > zeby 5 minut przed wyjsciem z domu ludzie nie uslyszeli

    Może coś w tym jest, ale pozostaje jeszcze przecież internet, reklama
    zewnętrzna (billboardy, plakaty) i prasa. Ja snuje takie przypuszczenie
    że może z powodu zaniechania jakiś zamieszek przy komisjach wyborczych,
    ale tez mi się nie wydaje, tak jak napisałem, w Stanach takiego prawa
    nie ma i jest ok.

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 8. Data: 2007-10-13 18:30:41
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Piotr M <d...@g...com> writes:

    > Może coś w tym jest, ale pozostaje jeszcze przecież internet,
    > reklama zewnętrzna (billboardy, plakaty) i prasa.

    Zdaje się, że strony internetowe kandydujących polityków muszą być
    podczas ciszy wyborczej 'zamrożone', tzn. nie mogą się na nich
    pojawiać żadne nowe materiały.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 9. Data: 2007-10-13 20:10:43
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam Wszystkich!
    >
    > Z jakiego powodu jest wprowadzona cisza przedwyborcza, w Stanach np nie ma
    > takiego prawa.

    zdecydowanie po to, żeby każdy polityk po trudach kampanii mógł w spokoju
    przejść tzw. filipinkę, bez niebezpieczeństwa że za chwilę w momencie
    przesilenia choroby będzie narażony na wyjście do wyborców...

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 10. Data: 2007-10-13 20:37:32
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 13 Oct 2007 19:18:09 +0200, Piotr Dembiński
    napisał(a):

    > Najprawdopodobniej po to, żeby politycy mieli czas odetchnąć.

    Albo raczej spokojnie zażyć lek na chorobą filipińską (vel filipinkę).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/