  • 1. Data: 2007-10-13 17:46:51
    Temat: Allegro
    Od: ulong <w...@w...pl>

    Witam!

    Czy jesli zdecyduje sie na kupno
    http://moto.allegro.pl/item252689392_komplet_nowych_
    alufelg_firmy_ats_22_z_oponami.html
    sprzedawca bedzie musial mi sprzedac ww. produkt za 1zl?
    Bedzie mozliwosc pomylki?

    Pozdrawiam, Wojtek.

  • 2. Data: 2007-10-13 17:53:05
    Temat: Re: Allegro
    Od: Piotr M <d...@g...com>

    ulong pisze:

    > sprzedawca bedzie musial mi sprzedac ww. produkt za 1zl?
    > Bedzie mozliwosc pomylki?

    IMO zrobił aukcje w charakterze "ogłoszeniowym" bo napisał "Czekam na
    propozycje cenowe" i podał telefon. Chce w ten sposób ominąć należne
    prowizje gdyby wystawił towar w normalnej cenie rynkowej.

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 3. Data: 2007-10-13 18:20:47
    Od: ulong <w...@w...pl>

    Piotr M pisze:
    > IMO zrobił aukcje w charakterze "ogłoszeniowym" bo napisał "Czekam na
    > propozycje cenowe" i podał telefon. Chce w ten sposób ominąć należne
    > prowizje gdyby wystawił towar w normalnej cenie rynkowej.
    A ja mu zloze propozycje 1zl poprzez allegro :)

  • 4. Data: 2007-10-13 19:02:44
    Od: "JacekJJ" <s...@p...pl>

    Użytkownik "ulong" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A ja mu zloze propozycje 1zl poprzez allegro :)

    Tak. I jak nie wysle Ci towaru za 1 zl to mu wystaw negatywa. Jak mu sie
    ich nazbiera troche to juz od niego nikt nic nie kupi. Bedzie musial zmienic
    konto i poniesc kosztow wiec niz uniknalby. Jak bedzie robil tak samo to
    znow mu negatywy itd.

    I po latach moze sie uda to wyplenic..

  • 5. Data: 2007-10-13 19:06:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 13 Oct 2007 19:46:51 +0200, ulong <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    >http://moto.allegro.pl/item252689392_komplet_nowych
    _alufelg_firmy_ats_22_z_oponami.html
    >sprzedawca bedzie musial mi sprzedac ww. produkt za 1zl?

    Polecam http://moto.allegro.pl/report_item.php?item_id=25268
    9392

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2007-10-13 19:38:43
    Od: "Blue" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > http://moto.allegro.pl/item252689392_komplet_nowych_
    alufelg_firmy_ats_22_z_oponami.html
    > sprzedawca bedzie musial mi sprzedac ww. produkt za 1zl?

    A nie widzisz tam informacji że to aukcja prywatna? żeby zalicytować musisz
    najpierw skontaktować się ze sprzedającym.

  • 7. Data: 2007-10-13 19:51:45
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    > IMO zrobił aukcje w charakterze "ogłoszeniowym" bo napisał "Czekam na
    > propozycje cenowe" i podał telefon. Chce w ten sposób ominąć należne
    > prowizje gdyby wystawił towar w normalnej cenie rynkowej.

    Przecież prowizja w tej kategorii jest stała i nie zależy od kwoty.
    O czym Ty piszesz???

    Piotr

  • 8. Data: 2007-10-13 19:53:06
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    _alufelg_firmy_ats_22_z_oponami.html

    > Polecam http://moto.allegro.pl/report_item.php?item_id=25268
    9392

    A która zasada została w tej aukcji naruszona?

    Piotr

  • 9. Data: 2007-10-13 20:01:25
    Od: Piotr M <d...@g...com>

    PiotRek pisze:

    > A która zasada została w tej aukcji naruszona?

    Postępuje zgodnie z regulaminem, taka luka, jak sprzedawać i nie płacić
    prowizji :))

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 10. Data: 2007-10-13 20:08:35
    Od: Piotr M <d...@g...com>

    PiotRek pisze:

    > Przecież prowizja w tej kategorii jest stała i nie zależy od kwoty.

    Mylisz się. Chyba nie sprzedawałeś za wiele w tej opcji. Płaci się i to
    słono. Prowizja od sprzedaży wygląda następująco:

    Do 50zł - 4% ceny końcowej
    50,01-1000zł - 2zł plus 3% kwoty powyżej 50zł
    1000,01-5000zł - 30,50 zł plus 1,5% kwoty powyżej 1000zł
    Powyżej 5000zł - 90,50zł plus 0,5% kwoty powyżej 5000zł

    Cena końcowa to najwyższa oferta w licytacji lub cena Kup Teraz!

    A za wystawienie przedmiotu:

    1,00-9,99 zł - 0,15 zł
    10,00-24,99 zł - 0,25 zł
    25,00-49,99 zł - 0,50 zł
    50,00-249,99 zł - 1,00 zł
    250 zł i więcej - 2,00 zł

    Także autor aukcji za udaną sprzedaż całego towaru zapłaci tylko 15gr a
    nie kilkaset zł prowizji! :)

    --
    pozdrawiam, Piotr M