  • 11. Data: 2006-12-10 17:00:58
    Temat: Re: Alkohol w przesylkach miedzynarodowych.
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Przemek Lipski wrote:

    > Urząd bodajże celny przejmuje przesyłkę (jeżeli skontroluje i znajdzie
    > papierosy), a odbiorcy wysyła ostrzeżenie, że zostanie ukarany gdyby znów na
    > jego adres przyszły papierosy ( i to nie chodziło o jakieś duze ilości, a
    > poniżej normy dozwolonej przy przekraczaniu granicy, a jest to chyba nadal
    > 10 paczek). Absurdem tutaj jest to, że odbiorca nie musi byc świadomo tego,
    > że ktoś mu wysyła papierosy. Niby Unia, ale jeśli chodzi o fajki, to Niemcy
    > są bezlitośni nadal...

    Dżyzys. Normalnie jakby polon szmuglowali...

    Znaczy co, jak wysle alko kurierem, to urzad celny to otworzy,
    rozbebeszy mi ladne opkowanie?!?!

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 12. Data: 2006-12-10 17:34:53
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Znaczy co, jak wysle alko kurierem, to urzad celny to otworzy,
    > rozbebeszy mi ladne opkowanie?!?!

    Zawsze i w każdym kraju może. Ale ostrzeżenie to mogą sobie co najwyżej
    wysyłać, bo otrzymywanie w jednej przesyłce sztangi fajek jest dozwolone
    podobnie jak przekraczanie 10x granicy i przenoszenie za każdym razem
    sztangi fajek.

    +inż.leva+

  • 13. Data: 2006-12-10 19:19:26
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysyłać, bo otrzymywanie w jednej przesyłce sztangi fajek jest dozwolone
    > podobnie jak przekraczanie 10x granicy i przenoszenie za każdym razem

    Tak niby jest dozwolone, ale wytłumacz to Niemcom... Albo wytłumacz celnikom
    jeżeli ci znajda w samochodzie gdzieś na terenie Niemiec więcej niż sztangę
    papierosów. Nie będzie tłumaczenia. że kilka razy przekraczałeś granicę,
    tylko dowalą ci tak, że się z portfelem nie pozbierasz...

    Pozdrawiam Przemek

  • 14. Data: 2006-12-10 19:21:57
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy co, jak wysle alko kurierem, to urzad celny to otworzy,
    > rozbebeszy mi ladne opkowanie?!?!

    nie wiem jak jest z kurierem, ale pocztoiwe pzresyłki otwierają. Znam
    bodajże 3 przypadki, gdy zamiast przesyłki z papierosami przyszło pismo z
    jakiegoś niemieckiego urzędu z informacją że nie wolno i nastepnym razem
    będzie jakaś kara finansowa.

    Pozdrawiam Przemek

  • 15. Data: 2006-12-10 19:42:31
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Przemek Lipski wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem jak jest z kurierem, ale pocztoiwe pzresyłki otwierają.

    Nie zebym sie przejmowal kara czy czyms, ale najbardziej mnie martwi, ze
    jak ladnie sobie zapakuje prezent, w ladny paopier itp. to mi to ktos
    otworzy i rozpierdoli :/

  • 16. Data: 2006-12-10 20:01:46
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > Nie zebym sie przejmowal kara czy czyms, ale najbardziej mnie martwi, ze
    > jak ladnie sobie zapakuje prezent, w ladny paopier itp. to mi to ktos
    > otworzy i rozpierdoli :/

    Myslę, że raczej prześwietlaja i otwieraja tylko te podejrzane.

    Pozdrawiam Przemek

  • 17. Data: 2006-12-10 20:23:17
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Przemek Lipski wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Myslę, że raczej prześwietlaja i otwieraja tylko te podejrzane.

    Czyli jakbym popakowal make w woreczki i dolozyl kilka drutów, to... ;)