  • 21. Data: 2006-06-14 16:37:18
    Temat: Re: Alimenty po raz n-ty - ustalanie dochodu?
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:e6p2bl$kv1$3@sparrow.axelspringer.com.pl...
    > nie mozna tego w zaden sposob wykorzystac jako argument,
    > bo czego nie ma na papierze to nie istnieje :> Chodzi wiec
    > o ustalenie jedynie legalnego dochodu i zasadzenie
    > wg niego odpowiednich alimentow.

    logicznym wydaje sie procentowy udzial np 20% dochodow brutto jako wysokosc
    alimentow.
    Choc po kolejnym przeczytaniu pierwszego watku wydaje mi sie, ze cos
    krecisz... na sprawie rozwodowej byla mowa o alimentach i sad nie podal w
    wyroku kwoty i sposobu zaplaty? To cos nowego.

  • 22. Data: 2006-06-14 16:58:06
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czy tak moze byc w tym przypadku? Moze, ale tego sie nie dowiemy i nie
    > dowiemy sie jak jest sluchajac jednej strony.

    zapytaj druga, moze Ci odpowie... :)

    > A co do wypowiedzi razista

    nie widze tu nikogo takiego

    > nie to niech zamilknie bo proces o znieslawienie ONEGO tez moze kosztowac.

    aua, obawiam sie ze to bedzie trudne...

    ...moze mniej osobistego zaangazowania?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 23. Data: 2006-06-14 17:01:49
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > krecisz... na sprawie rozwodowej byla mowa o alimentach i sad nie podal w
    > wyroku kwoty i sposobu zaplaty? To cos nowego.

    nie przesadzasz z tym dopowiadaniem? chodzi o odzyskanie na drodze
    sadowej alimentow ktore nigdy nie trafily do matki dziecka.
    ktorych wysokosc ustalono na rozprawie rozwodowej. to takie
    skomplikowane?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 24. Data: 2006-06-14 18:13:33
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

> [...]
    > sadowej alimentow ktore nigdy nie trafily do matki dziecka.
    > ktorych wysokosc ustalono na rozprawie rozwodowej. to takie

    Jakim dopowiadaniem??? Cytat: "Kolezanka zamierza zaczac walczyc ze swoim
    bylym
    mezem o alimenty na dziecko, ktore zobowiazal sie placic podczas
    rozprawy rozwodowej."

    Odzyskanie zaleglych alimentow a ustalenie wysokosci w oparciu o zarobki to
    istotna roznica. To co sie zobowiazal ON to jedno, to co zasadzil SAD to
    drugie. Pierwsze nie ma znaczenia, a to drugie jest istotne wiec sie
    zdecyduj bo dyskusja przypomina rozmowe gluchego z niewidomym.
    Jesli chce walczyc niech zlozy wniosek o ustalenie wysokosci alimentow, a
    jezeli chce odzyskac zalegle to sklada wniosek o klauzule do sadu i idzie do
    komornika. Czy to takie trudne i czy logika dzialan wynika z twojego postu?

  • 25. Data: 2006-06-14 18:16:15
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    > zapytaj druga, moze Ci odpowie... :)

    Nie mam ochoty...choc moze?

    > nie widze tu nikogo takiego

    > aua, obawiam sie ze to bedzie trudne...

    Moje zaangazowanie? W tej sprawe??? Ty chlopie idz sie leczyc.
    > ...moze mniej osobistego zaangazowania?

    akurat to nic osobistego. Napisz sensownie to moze i uzyskasz sensowna
    odpowiedz.