  • 1. Data: 2006-06-13 21:22:21
    Temat: wymiana dowodu osobistego - moje boje...
    Od: "Pawel S." <root@[127.0.0.1]>

    witam,

    wymieniajac stary dowod osobisty na nowy plastik, musimy zlozyc dodatkowe
    dokumenty (odpis aktu urodzenia oraz malzenstwa) plus radosna oplate.
    tak sie zastanawiam po co tym urzedasom te komputry kupili,
    skoro nie potrafia sobie sprawdzic w systemie czy dany pesel zawarl
    zwiazek malzenski i gdzie sie urodzil. a moze moj zielony dowod
    nie jest dowodem mojej tozsamosci dla urzedasa? a jesli nie jest,
    to dlaczego np. w bankach i innych urzedach go honoruja?