  • 21. Data: 2006-03-09 16:34:02
    Temat: Re: Alimenty....
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    AlicjaMM napisał(a):
> [...]
    > przyszłości alimentów od taty na moje bliźniaki. Problem polega na tym, że
    > tato jest bardzo niesłowny i płaci alimenty kiedy mu się chce i ile chce.
    > Alimenty są zasądzone w pewnej kwocie, jest określony termin płacenia i forma
    > (wpłata na konto- by było potwierdzenie). Pewnie wyegzekwowanie zaległości
    > bedzie niemożliwe, bo to spora suma już urosła..... Ale może istnieje jakaś
    > szansa, by zabezpieczyć się na przyszłość- czy jest jakiś sposób, może
    > instytucja, która kontrolowałaby lub pośredniczyłaby w tej procedurze?

    mozesz zlozyc wniosek u komornika sadowego o "sciaganie" alimentow

  • 22. Data: 2006-03-10 00:12:26
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego próbujesz usprawiedliwiać rodzica uchylającego sie od
    > obowiązków? Dzieci chcą jesć bez wzgledu na to, czy rodzice "są w
    > stanie"

    a nie slyszalo o bezrobociu?
    papu uzyska sie od socjalnych (same sobie od pyska odejma, a dadza)

    --
    pozdro
    ape

  • 23. Data: 2006-03-10 00:21:45
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości

    > Tylko czyja to wina? Założył nową rodzinę będzie miał nowe "swoje"
    dzieci i
    > co? "Stare" mogą głodem przymierać? Zauważ, że są to bliźniaki, a więc
    > wszelkie wydatki należy pomnożyć co najmniej przez 2. Czy winna tej
    sytuacjo
    > jest eks żona? "Eks" dzieci? Dla mnie może spłodzić nawet jeszcze
    10-cioro z
    > każdą inną kobietą, nic mi do tego, ale niech myśli jak je wszystkie
    > wykarmić i żeby wszystkie żyły na PODOBNYM, zadawalającym poziomie.
    Albo
    > niech zapozna się z wynalazkiem zwanym prezerwatywą. Kobieta to nie
    > samowystarczalny inkubator, który sobie dziecko rozwinie, urodzi i
    wychowa -
    > bo przecież dzieci z niej, a nie z tatusia wyszły. O swoich prawach
    > rodzicielskich łatwo się krzyczy, a o obowiązkach?

    a skad - znacznie mniej kolorowa polska milko - domniemanie, ze
    czlowiek zalozyl sobie jakas rodzine itp?
    przettrzezwiej troszke, (kr)-a-(s)-[k]-ulka, zdziebko po komunistycznym
    swiecie polskich samiczek, a potem drzyj ryjka :)

    --
    pozdro
    ape

  • 24. Data: 2006-03-10 00:25:40
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Jakie to ma znaczenie? Chcesz jej wmawiać, że nie chodzi jej o papu
    dla
    > dzieci, tylko o futro z norek kosztem biednego, wypruwającego sobie
    > żyły eksa? To juz znamy na pamięć.

    tez znamy na pamiec niebotyczne kwoty alimentow wysuwane przez
    matki-polki.
    uwazam, ze stadko nieslubnych dzieci jest sposobem na beztroskie zycie
    polskich samiczek

    --
    pozdro
    ape

  • 25. Data: 2006-03-10 00:32:42
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > A jeżeli zasadziła 300 zł?

    przemek pytal o kwote wczesniej.
    dlaczego nie odpowiedzialas?
    balas sie, ze podasz zbyt niska kwote i zjedza cie matki-polki?
    jestes po prostu zalosna

    > No jasne, zwłaszcza, jesli _nie płaci_ :->
    >
    > Przeciez gdyby dziecko zostalo z ojcem
    >
    > Dlaczego ojciec o to nie walczył?
    >
    > W ogóle, to jest gdybanie, nie bawię się w to - EOT

    no jassssssne, zawezilismy temat, wiec samodzielnie zyjaca justyna
    dryfuje. adios!

    --
    pozdro
    ape

  • 26. Data: 2006-03-10 00:43:00
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > przettrzezwiej troszke, (kr)-a-(s)-[k]-ulka, zdziebko po komunistycznym
    > swiecie polskich samiczek, a potem drzyj ryjka :)

    Ryjka mój drogi, to masz ty. I drzesz go dużo za dużo tam gdzie nie masz
    racji, a raczej wydaje ci się, że masz. A jak nie wiesz o czym piszę, to
    może wróć i poczytaj od początku posty. Wynika z tego, że nie wiesz co
    autorka postu pisze pisze, ale przeczytałeś słowo alimenty i to cię tak
    nabuzowało, ze musiałeś ten jad z siebie wydusić. Masz problem ze swoja
    eks - ok, każdy już tu wie o tym na grupie. Swoją frustrację wyładuj na kimś
    innym a najlepiej poprzez jakiś sport nie związany z paplaniem jęzorem i
    poznaj kilka prawdziwych kobiet niekoniecznie z marginesu społecznego, to
    może miło się rozczarujesz co do płci pięknej. To ty wybrałeś swoją eks -
    pretensje do całego rodu kobiecego? A za co? Widziały gały co brały? Nie? To
    do okulisty...

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 27. Data: 2006-03-10 00:46:54
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Niech idzie zarobić. Myśl sobie co chcesz, dzieci muszą jeść,
    > odpowiedzialni rodzice to wiedzą, bez względu na wzajemne relacje.

    o tak. odpowiedzialni rodzice...
    tatus ma dyplom uniwersytecki i od rana do wieczora zaiwania na mleko i
    biszkopty
    a mamusia po zawodowce ma wrodzona (od urodzenia!) nerwice krocza i na
    drodze szybkiego ruchu zarabia na mc donald's
    kogo zgnoi polska sedzina rodzinna? niejakiego (nijakiego) krisa czy
    uczciwego i pracowitego ojca ?
    (zbieznosc nickow i imion luksusowej justyny jest jak najbardziej
    cnotliwa i przypadkowa) :-))))))))))))

    --
    pozdro
    ape

  • 28. Data: 2006-03-10 00:56:27
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > Ryjka mój drogi, to masz ty.

    twoj drogi?
    mow mi wuju :-)))

    I drzesz go dużo za dużo tam gdzie nie masz
    > racji, a raczej wydaje ci się, że masz. A jak nie wiesz o czym piszę,
    > może wróć i poczytaj od początku posty.

    zapodasz konkret czy sobie z pamieci szydelkujesz?

    Wynika z tego, że nie wiesz co
    > autorka postu pisze pisze, ale przeczytałeś słowo alimenty i to cię
    tak
    > nabuzowało, ze musiałeś ten jad z siebie wydusić.

    z czego wynika?

    Masz problem ze swoja eks - ok, każdy już tu wie o tym na grupie.

    rotfl

> [...]
    eks -
    > pretensje do całego rodu kobiecego? A za co? Widziały gały co brały?

    no wlasnie...
    patrzylem, przecieralem oczy..nie wierzylem kolegom...
    ...zmienilem srodowisko, wszedlem na prawa grupe...
    ... a tu akulka :-(

    --
    pozdro
    ape

  • 29. Data: 2006-03-10 01:32:56
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

> [...]
    > uczciwego i pracowitego ojca ?
    > (zbieznosc nickow i imion luksusowej justyny jest jak najbardziej

    No proszę, tu dałeś sobie sam odpowiedź na post do mnie. Wszędzie
    konfabulacje wyssane z palca przesłonięte zranionym męskim ego albo Bóg wie
    czym. Naprawdę, nie spotykaj się już więcej z marginesem, weź wreszcie umów
    się z prawdziwą normalną kobietą i z nią poobcuj, chyba, że żadna normalna
    nie chce cię z twoim słownictwem i manierami, za co nie można ich przecież
    winić... A na wieczną frustracje polecam boks - ponoć można się wyładować.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 30. Data: 2006-03-10 06:18:13
    Od: "AlicjaMM" <a...@n...pl>

    > Zauważ, że są to bliźniaki, a więc
    >
    > ja tak z ciekawosci do pytajacej, w jakiej wyosokosci alimenty sad zasadzil?
    > Sadownie zgodził się na 300 zł na każde dziecko, czyli razem 600 zł. Kiedy
    stwierdził, że nie może to ustaliliśmy między sobą, że będzie to 400 zł razem.
    Niestety z tego tez do końca się nie wywiązuje. Do niczego taka umowa
    dżentelmeńska.............Więc nie chcę wracać do tego co było. Chcę zapewnić,
    aby teraz zaczął płacić jak powinien ( od września idą do szkoły, teraz
    biegają do przedszkola).