  • 1. Data: 2002-08-31 10:53:16
    Temat: Alimenty.
    Od: "Marek." <m...@w...pl>

    Jezeli dziecko zostalo skierowane przez sad do placowki opiekunczo-
    wychowawczej to czy mam obowiazek placic alimenty?
    Komu i dlaczego ? Panstwo nie pokrywa pobytu ?

  • 2. Data: 2002-08-31 11:55:53
    Temat: Odp: Alimenty.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marek. <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akq77d$1d63$...@p...acn.pl...
    > Jezeli dziecko zostalo skierowane przez sad do placowki opiekunczo-
    > wychowawczej to czy mam obowiazek placic alimenty?
    > Komu i dlaczego ? Panstwo nie pokrywa pobytu ?

    jest możliwość pozwania rodziców... o wypalate takich swiadczeń...kilka
    takich przypadków już było ...
    zasądzilismy wychodzac z założenia,że dlaczego podatnicy mają utrzymywać
    czyjeś dziecko... nawet sama usilnie o to walczylam by tak było ...zeby
    obciazać rodziców za placówki, rodziny zastępcze i wiele innych spraw z
    ,których sie migają
    Sandra