  • 1. Data: 2002-08-31 07:32:06
    Temat: poradzcie cos - gwarancja
    Od: "mosciak" <m...@p...onet.pl>

    czesc

    na grupie regionalnej (lublin) powolal sie ktos na mozliwosc wyk. rekojmi i
    art.556 i nast k.c.
    co mam zrobic?

    zaznaczam ze sprzet nie jest moja wlasnoscia, a nalezy do UMCS Lublin. to
    komplikuje sprawe bo umcs/instytut nigdy nie pojdzie do sadu ani sie za
    ostro o komp nie postawi. moze dzialac tylko pracownik.
    oto moj list na grupie lubelskiej:

    <cytat>

    jest sobie komputer kupiony w pomarexie. wiem ze sie nie powinno tam kipowac
    ale oni wygrali przetarg.
    cala sprawa w tym ze komp. notorycznie sie zawiesz. w przeroznych momentach.
    w serwisie byl juz 3 razy i 2 razy przychodzil serwisant. komp dalej nie
    dziala.
    wszystkie operacje serwisu polegaly na:
    3x instalacja w2k z czego ostatnia testowano bez (sic!) sp2 oraz dodatkowo
    wymieniono walniety cd itd. jakiestam testy....
    1x zainstalowano woterfalla i rain (!) na w2k (!) jakby se sam nie radzil ;)
    bo doszli do wniosku ze procowi cieplo
    1x pozniej!! zmieniono wentylator.

    w poniedzialek gosc znowu przychodzi. (dzis odebrany komp) bo nadal dupa. ma
    zainstalowac w2k bo jego zdaniem instalacja moze byc zla. :)

    rece opadaja a kompa nie da sie uzywac. cos co robi sie pzez 2 godz. zabiera
    caly dzien.

    co mozna zrobic z takimi patalachami? PIH czy co? bo wyglada na to ze chca
    wlasciciela znudzic poprostu. pewnie kiedys szlag go trafi i da se siana....

    ratunkuuuuu
    <cytat>
    pozdrawiam
    mosciak - GG:3636896