  • 1. Data: 2002-08-31 12:14:25
    Temat: Niepłatna dodatkowa sobota.
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam wszystkich, pracuję na pełny etat - 40 godzin tygodniowo, w zeszłym
    tygodniu dowiedziałem się, że będę musiał przychodzić do pracy także co
    trzecią sobote (na zmianę ze współpracownikami) i co gorsza za to nie dostanę
    ani grosza. Czy w myśl obowiązującego prawa mogę się domagać zapłaty za pracę
    w sobotę czy też dnia wolnego - czy też wszystko jest w porządku?

  • 2. Data: 2002-08-31 18:03:33
    Temat: Re: Niepłatna dodatkowa sobota.
    Od: "N30" <n...@h...sk.no.spam>

    W tych jakze trudnych czasach m...@p...onet.pl z
    przepieknym mailem <m...@p...onet.pl> wydziergal :

> [...]
    > gorsza za to nie dostanę ani grosza. Czy w myśl obowiązującego prawa
    > mogę się domagać zapłaty za pracę w sobotę czy też dnia wolnego - czy

    mozesz sie domagac ;] tylko pamietaj ze 3 mln polakow w wieku produkcyjnym
    nie ma pracy.

    n...@s...pl

    [22:45]<Vader_> mowisz ze przez lacze analne lepiej wiedza przechodzi?
    :P

  • 3. Data: 2002-09-04 16:09:37
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    > mozesz sie domagac ;] tylko pamietaj ze 3 mln polakow w wieku produkcyjnym
    > nie ma pracy.

    To wszystko, niestety, prawda. Ale taki gnój-wyzyskiwacz niech pamięta, że w
    związku z 3 milionami Polaków bez pracy auto pali się za cenę nie przekraczającą
    100 zł, a za więcej można więcej...

    JarekT

  • 4. Data: 2002-09-05 11:59:07
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "JarekT[...]

    > To wszystko, niestety, prawda. Ale taki gnój-wyzyskiwacz niech pamięta, że
    > związku z 3 milionami Polaków bez pracy auto pali się za cenę nie
> [...]

    A taki gnoj, ktory mysli o zaplaceniu za spalenie komus samochodu powinien
    Pamietac, ze jest w Polsce jeszcze KK i AC.

    Boguslaw