  • 11. Data: 2002-06-06 05:24:06
    Temat: Re: Ale przekręt !!!
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:3cfe962a_3@news.vogel.pl...
> [...]
    > mnie sprawy spółki i wspólników tylko kwestia że próbują mnie oszukać bo
    > nigdy żadnego wypowiedzenia nie dostałem a teraz nagle dostaję świadectwo
    > pracy pocztą data wystawienia świadectwa 28 maja 2002 data mojego
    zwolnienia
    > 28 kwietnia 2001. Powód opóźnienia w wystawieniu świadectwa to brak
    dostępu
    > do dokumentacji pracowniczej firmy :))). Kolejna konsekwencja to żądanie
    > zwroty "niesłusznie pobranego wynagrodzenia za pracę"
    > Jeżeli ktoś coś z tego rozumie to gratuluję :), choć wesoło mi nie jest.

    Czesc
    Nie jestem biegly w prawie, tyle co z Kodeksu Pracy,
    ale mysle, ze nie musisz sie specjalnie przejmowac
    Faktem bezspornym jest to, ze swiadczyles prace i otrzymywales
    za to wynagrodzenie.
    Prezes twierdzi, ze Cie zwolnil i nie zgadzal sie na Twoje zatrudnienie
    Zglos to do PIP-u w koncu to on jest odpowiedzialny za firme i to,
    co w niej sie dzieje, a twierdzi ze pracowales na czarno - niech teraz
    ponosi konsekwencje
    tego, ze dopuscil do Twojego nielegalnego (?) zatrudnienia
    Mysle, ze w ewentualnej sprawie masz duze szanse na wygrana
    Nie ma tu znaczenia liczba zarzadow i kto wlasciwie Cie zatrudnial
    albo zwalnial - istotny jest bezsporny fakt swiadczenia pracy

    PawelT

  • 12. Data: 2002-06-06 07:01:51
    Od: "Czaplewski" <s...@p...com>

    > do dokumentacji pracowniczej firmy :))). Kolejna konsekwencja to żądanie
    > zwroty "niesłusznie pobranego wynagrodzenia za pracę"
    > Jeżeli ktoś coś z tego rozumie to gratuluję :), choć wesoło mi nie jest.

    Czy "nowy" zarząd zwróci równiez do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu
    Skarbowego o zwrot niesłusznie wpłaconych składek i podatków ???
    Śmiechu warte.

    aaa_ / scorpio

  • 13. Data: 2002-06-06 07:16:04
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Czaplewski" <s...@p...com> napisał w wiadomości:

> [...]
    Urzędu
    > Skarbowego o zwrot niesłusznie wpłaconych składek i podatków ???

    Właśnie !!! Urząd Skarbowy i ZUS to dobre punkty zaczepienia. Rok podatkowy
    minął więc musiał być wystawiony PIT-11 a z ZUS'u druki RMUA a jesli tego
    nie ma to można się zwrócić o informację o opłacanych składkach przez
    pracodawcę na rzecz pracownika.
    Sprawa jest wygrana tylko liczy się ilość niepodważalnych argumentów.

    Serwiz

  • 14. Data: 2002-06-06 07:53:00
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie !!! Urząd Skarbowy i ZUS to dobre punkty zaczepienia. Rok
    podatkowy

    Do tego możesz uprzedzić firmy, że faktury które ewentualnie wystawiałeś,
    czy inne dokumenty z Twoim podpisem są nie ważne, ponieważ nie miałeś prawa
    się pod nimi podpisywać. Na image firmy i ilość klientów dobrze to nie
    wpłynie.
    Do tego możesz złożyć przewrotny wniosek do sądu pracy, domagający się
    potwierdzenia na piśmie nowych warunków pracy. Skoro wygasła Ci umowa, a
    pracowałeś dalej, to znaczy, że powstał nowy stosunek pracy warunki którego
    pracodawca miał obowiązek potwierdzić w ciągu 7 dni na piśmie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 15. Data: 2002-06-06 10:14:34
    Od: "marcin" <m...@c...pl>

    Dziękuje wszystkim za pomocne posty
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-06-06 13:31:31
    Od: zamsz <z...@m...interecho.com>

    news:adncm7$t34$1@sunflower.man.poznan.pl marcin:

    > Dziękuje wszystkim za pomocne posty
    > Pozdrawiam

    Poinformuj nas jak sie sprawa potoczy. Dosyc interesujacy przypadek.

    --
    zamsz
    Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/

  • 17. Data: 2002-06-07 15:51:48