  • 1. Data: 2006-03-28 11:43:31
    Temat: Akademicka kontrola
    Od: K...@g...com

    Witam wszystkich

    Mieszkam w akademiku, jestem zameldowany razem z kolegą.
    Istnieje coś takiego jak regulamin DSu, wisi w widocznym miejscu, ale
    nigdy nie zobowiązywałem się do jego przestrzegania. Mam podpisaną
    umowę o zakwaterowaniu, w której jednak nie ma słowa o regulaminie.

    Cała sprawa rozchodzi się o to, że kierownik akademika ma prawo (wg
    regulaminu) wejść do pokoju "w celach służbowych". Moje pytanie
    brzmi - co da się na to poradzić? Czy faktycznie kierownik może
    sobie tak wejść? Czy mogę żądać obecności policji przy tym?

    Z poważaniem
    student

  • 2. Data: 2006-03-28 13:21:14
    Temat: Re: Akademicka kontrola
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    Myślisz , że trzykrotne wysłanie posta na grupe zwiększy szanse na odpowiedź
    ?

    --
    PZDR
    Mroczny Daro

  • 3. Data: 2006-03-28 13:46:52
    Od: K...@g...com

    Zapewne zrobilem to celowo, bo przegladarka reagowala perfekcyjnie
    na nacisniecie: wyslij.

    K.
    Ps. dzieki za odpowiedz na temat

  • 4. Data: 2006-03-31 11:06:53
    Od: "Raku.krak" <r...@a...kom.pl>

    K...@g...com wrote:

    > Zapewne zrobilem to celowo, bo przegladarka reagowala perfekcyjnie
    > na nacisniecie: wyslij.

    To może twoja perfekcyjna przeglądarka posiada także przycik ANULUJ

    --
    Raku