  • 1. Data: 2006-03-28 11:43:25
    Temat: Akademicka kontrola
    Od: K...@g...com

    Witam wszystkich

    Mieszkam w akademiku, jestem zameldowany razem z kolegą.
    Istnieje coś takiego jak regulamin DSu, wisi w widocznym miejscu, ale
    nigdy nie zobowiązywałem się do jego przestrzegania. Mam podpisaną
    umowę o zakwaterowaniu, w której jednak nie ma słowa o regulaminie.

    Cała sprawa rozchodzi się o to, że kierownik akademika ma prawo (wg
    regulaminu) wejść do pokoju "w celach służbowych". Moje pytanie
    brzmi - co da się na to poradzić? Czy faktycznie kierownik może
    sobie tak wejść? Czy mogę żądać obecności policji przy tym?

    Z poważaniem
    student