  • 41. Data: 2023-09-21 15:32:26
    Temat: Re: Agitacja wyborcza
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Robert Wańkowski napisał(a):
    > Ale ze spowiedzią w pierwej?

    Może być bez. Zdaje się raz do roku komunię można bez spowiedzi.
    KODy z komuszkami modlący się, było by ciekawie:)
    Nie to że jakoś gorliwie namawiam, zapodaję tylko "pomysł"
    niezbyt lotnej p.Jandy która swego czasu antykościółkowcom KOD`oskim
    zapodała pomysł mszy.

  • 42. Data: 2023-09-21 18:38:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > W opinii policji nie wolno. Rozstrzygnie sąd.

    I dlatego w opinii obywateli opinie funkcjonariuszy mają taką
    wiarygodność, jaką mają.

    > Nie. Miała wyjąc legitymację poselską i po sprawie.

    Nie, nie miała.
    To funkcjonariusze mieli odejść, skoro podeszli, bo źle ocenili
    sytuację. I w ten sposób naprawić swój błąd. Każdy ma prawo się pomylić.

    Nie mieli prawa interweniować niezależnie od tego, czy obywatel posiada
    legitymację poselską, czy nie posiada.

    > Taka jest interpretacja policji. Sąd się wypowie.

    I dlatego interpretacja obywateli interpretacji funkcjonariuszy, jest
    jaka jest.
    Po tym, co funkcjonariusze wyprawiają od kilku lat, w końcu obywatele
    zrozumieli, że ich interpretacja statystycznie jest wielokrotnie
    częściej trafna, niż interpretacja funkcjonariuszy.

    > Ale podali paragraf, który na tą okazję mieli przygotowany przez
    > przełożonych.

    I to ich usprawiedliwia?
    Własne mózgi też mieli przygotowane przez przełożonych?
    Nie istnieje takie prawo, które nakazywałoby wykonywanie rozkazów
    niezgodnych z prawem.

    Robią to tylko dlatego, bo mają poczucie bezkarności równocześnie
    wiedząc, że postępują źle.
    A przynajmniej część z nich wie, że postępuje źle, a mimo tego to robią.
    Ta druga część robi to dlatego, bo uważa, że prawo jest złe, że pozwala
    obywatelom na takie rzeczy (na krytykę władzy, na protesty przeciwko
    złym - w sensie moralnym i etycznym - ludziom u władzy, itp....) i im
    się wydaje, że to właśnie oni postępują dobrze łamiąc te złe prawo.
    To są funkcjonariusze całkowicie pozbawieni elementarnej moralności i
    przyzwoitości. Ich brak moralności i przyzwoitości jest zbieżny z
    poziomem moralności i przyzwoitości ludzi przy władzy. Robią to z
    przekonania.

    > Jak sąd stwierdzi, że Morawiecki miał wystarczający
    > komfort to zarzuty oddali, a i może jakieś odszkodowanie dostanie.

    Tyle, że w demokratycznych państwach prawo gwarantuje obywatelom
    możliwość pozbawiania komfortu władzy.

    Gwarancje prawne dla komfortu ludzi u władzy są cechą charakterystyczną
    dla dyktatur, państw policyjnych i innych tego typu reżimów.

    > Nie. Na początku poprosili i zaszantażowali ją,

    Czyli złamali prawo.

    > że jak nie okaże to
    > wywloką. Groźbę spełnili.

    Czyli groźba była jak najbardziej realna, i do tego została spełniona.

    > Ale w majestacie prawa

    Nie. Wbrew prawu.

    > w ich mniemaniu.

    Czyli nie mają kompetencji do wykonywania tej pracy.

    > I > znowu sąd się pochyli na czynem tym.

    I kolejny niewinny obywatel będzie miał poczucie, że żyje w opresyjnym
    państwie. Słuszną linię ma nasza władza...

    Jak sąd wyda wyrok skazujący na niewinnego obywatela, wbrew prawu, na
    podstawie opinii milicji wykonującej bezkrytycznie rozkazy władzy, to
    znaczy, że władza przejęła sądownictwo, a sądy już nie są niezależne i
    niezawisłe. Czyli obywatele są już w dupie po uszy.
    A jak sąd go uniewinni, to znaczy, że władza przy pomocy milicji
    przeciągnęła go po sądach żeby go zastraszyć i zniechęcić. Czyli jest w
    trakcie szykowania dla obywateli miejsca w dupie.

    Serio chcemy żyć w takim państwie?

    > Nie po to przyszli, aby odchodzić.

    I w tym właśnie problem.

    > Jak już to mogli nie podchodzić.
    > Ale mleko się wylało, to musieli je zebrać i suki przenieść.

    Nie musieli.

    > Wszystko odbyło się w języku dopuszczalnej normy prawa.

    Nie, nie odbyło się.

    > Wyżej już to samo było.

    Więc wszystko jasne, funkcjonariusze złamali prawo i nie ma sensu dłużej
    tego wałkować.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 43. Data: 2023-09-21 19:28:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.09.2023 o 18:38, Kviat pisze:
    > Nie mieli prawa interweniować

    Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?

    Robert

  • 44. Data: 2023-09-21 20:24:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?

    Nie mamy dla was emerytury i co nam zrobicie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 45. Data: 2023-09-21 20:27:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.09.2023 o 20:24, Kviat pisze:

    > Nie mamy dla was emerytury i co nam zrobicie?

    Nie mamy waszego OFE i co nam zrobicie?

    No chyba jednak trzeba iść i zagłosować.

    Robert

  • 46. Data: 2023-09-22 01:21:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-21, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Przecież widać i słychać jak stoi i słowem się nie odzywa, to ile
    > jeszcze mieli czekać, mówią, że zaraz ją wywloką a ona nadal nic.

    To ile w sumie jej dali na podjęcie decyzji?

    > Nie wiem jak parząc na film można przekonać obiektywną osobę, że chciała
    > pokazać, ale ja sama mówiła trzymali ją za ręce i nie mogła.

    Zalezy z której strony barykady, ale obiektywna osoba powinna mieć, raz,
    watpliwości co do samej zasadności interwencji; dwa, faktycznie, czasu
    podjęcia działań; trzy, czy należało ją targac jak wszyscy w okół
    mówili, że to posłanka.

    --
    Marcin

  • 47. Data: 2023-09-22 12:38:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 Sep 2023 23:21:06 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > czy należało ją targac jak wszyscy w okół
    > mówili, że to posłanka.

    Właśnie dlatego ją targali, bo bardzo dobrze wiedzieli z kim mają do
    czynienia. Bez inspiracji góry takie rzeczy by się nie zdarzyły.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 48. Data: 2023-09-22 13:00:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-22, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Właśnie dlatego ją targali, bo bardzo dobrze wiedzieli z kim mają do
    > czynienia. Bez inspiracji góry takie rzeczy by się nie zdarzyły.

    Jest jeszcze teoria, że trzeba było ją usunąć bo megafon to w końcu
    głośnik i mogła coś solidnie rozpierdolić.

    --
    Marcin

  • 49. Data: 2023-09-22 14:24:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 22 Sep 2023 11:00:48 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Jest jeszcze teoria, że trzeba było ją usunąć bo megafon to w końcu
    > głośnik i mogła coś solidnie rozpierdolić.

    Jeśli przypominał ten, to faktycznie o pomyłkę nietrudno:
    https://twitter.com/KrzysztofBrejza/status/170367815
    8539563387/photo/1