  • 1. Data: 2002-01-22 20:18:38
    Temat: Uchwala 7 sedziow - zameldowanie lokatora z urzedu
    Od: "asewr" <a...@i...pl>

    Cos mi sie obilo o uszy ze kiedys w 1993 r
    jakies kolegium 7 sedziow (tak sie to chyba nazywalo)
    uchwalilo cos na temat mozliwosci zlamania woli wlasciciela
    gdy ten nie zgadza sie na zameldowanie w swoim lokalu mieszkalnym (ktory
    wynajal)
    dodastkowej osoby (nie majacej umowy)

    prosz o namiar na ten akt i ewentualne komentarze

  • 2. Data: 2002-01-28 21:31:21
    Od: "Wanda" <w...@a...wox.org>

    Nie wiem jak wygląda ta sprawa od strony teoretycznej, nie znam tego aktu
    ale wydaje mi się, że powinni podać Ci źródło w Urzędzie Gminy - wydział
    ewidencji ludności.
    Jeżeli dobrze zrozumiałam, chodzi o zameldowanie lokatora, bez zgody
    głównego najemcy lokalu?
    Wanda