  • 1. Data: 2003-07-15 14:11:49
    Temat: Adwokat
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    W sierpniu czeka mnie rozprawa, i mam pytanie, czy ja mam zglosic sie o
    obronce z sadu, czy zostanie on mi przydzielony?

  • 2. Data: 2003-07-15 15:20:21
    Temat: Re: Adwokat
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    Marcin wrote:
    > W sierpniu czeka mnie rozprawa, i mam pytanie, czy ja mam zglosic sie
    > o obronce z sadu, czy zostanie on mi przydzielony?

    Jaka rozprawa - karna czy cywilna ?
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-07-15 18:26:24
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W sierpniu czeka mnie rozprawa, i mam pytanie, czy ja mam zglosic sie o
    > obronce z sadu, czy zostanie on mi przydzielony?

    Sformuowałeś pytanie niejasno. Zapewne chodzi Tobie o to czy masz przyjść ze
    swoim adwokatem, czy zostanie ci przydzielony z urzędu.

    Wszystko zalezy czego dotyczy sprawa, o co jesteś oskarzony. W drobnych
    sprawach mozesz bronić się sam, w grubszych sprawach lepiej wziąć sobie
    adwokata, wtajemniczyć go w swoja sprawę całkowicie.
    Zakładając, że jesteś winny i wiesz o tym Ty i adwokat to dobry adwokat
    potrafi wynaleźć tyle okoliczności łagodzących, ze zamiast iśc siedzieć na 6
    lat, możesz dostać wyrok 4 lata i po 2 latach wyjść.
    To się tylko tak wydaje, ze rok szybko zleci... Życie w więzieniu jest
    nudne... bardzo nudne ! więc warto walczyć o każdy rok.

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa

  • 4. Data: 2003-07-15 19:04:26
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:kHXQa.151332$1F6.1830402@news.chello.at...
    > To się tylko tak wydaje, ze rok szybko zleci... Życie w więzieniu jest
    > nudne... bardzo nudne ! więc warto walczyć o każdy rok.

    Ale można chyba czytać książki, uczyć się itp. A można do celi zabrać
    komputer prywatny i np. komórkę z GPRS zeby mieć internet??? Można by było
    przynajmniej popisać na tą grupę.

  • 5. Data: 2003-07-15 19:29:59
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

> [...]

    > To się tylko tak wydaje, ze rok szybko zleci... Życie w więzieniu jest
    > nudne... bardzo nudne ! więc warto walczyć o każdy rok.

    Sprawa dotyczy pobicia, jechalem pociagiem relacji Wroclaw - Przemysl i w
    krakowie tam czesto wsiadaja zlodzieje, do przedzialu weszlo 4 gosci i
    chcieli mnie okrasc i zabrali torbe, wtenczas sie obudzilem i za nimi, gdy
    wyszedlem na korytarz droge zastapil napakowany sterydami gosciu chyba ze
    2metry ( tacy co stoja na bramce na dyskotekach), i mnie trzasnol, oddalem
    mu, i ten nie ustepowal. Niestety zeby przezyc wkopalem dosciowi tak ze
    dostal jakichs okaleczen, wtrzas mozgu, zlaman reka.
    Niestety sprawa obrocila sie przeciwko mnie, ten paker mnie oskarzyl o
    pobicie ( ze na korytarzu sam go zaczepilem), zlodziei ktorzy weszli do
    przedzialu nie ma bo zwiali, sprawa jest jeszcze tak przeciwko mnie
    nastawiona ze odpowiadam za zbrodnie bo mialem przy sobie noz, ktory wziolem
    wlasciwie do obrony w razie czego, bo wiedzialem ze to bardzo niebezpieczna
    trasa bo czesto jezdzilem ta droga, ale nawet go nie wyciaglem, byl w
    wewnetrznej czesci kurtki.
    Sczerze mowiac to gliniarze nawet sie smiali z oskarzen tego sterydowca, ja
    szczuply 1.74m ze zaatakowalem takiego byka, ja zaczynam watpic w prawo-
    ofiara jako oskarzony.
    Dlatego pytam bo mnie nie stac na adwokata, mam 23 lata i obecnie na
    bezrobociu, utrzymuje sie tylko z prac dorywczych a mam rodzine zone i
    dziecko i ucze sie w LO dla pracujacych. Gdzie ja mam zglosic sie o
    przyznanie obroncy?

  • 6. Data: 2003-07-15 23:39:33
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > Sczerze mowiac to gliniarze nawet sie smiali z oskarzen tego sterydowca,
    ja
    > szczuply 1.74m ze zaatakowalem takiego byka, ja zaczynam watpic w prawo-
    > ofiara jako oskarzony.

    Opowiedz wszystko adwokatowi, a moze i takze sadowi (bez sciem).
    Wydaje mi sie ze sprawa jest dla Ciebie do wygrania.

> [...]
    > bezrobociu, utrzymuje sie tylko z prac dorywczych a mam rodzine zone i
    > dziecko i ucze sie w LO dla pracujacych. Gdzie ja mam zglosic sie o

    Napisz wniosek do sądu o przydzielenie adwokata z urzędu
    ze względu że nie stać Cię na obrońce z wyboru.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2003-07-15 23:45:09
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek81" <N...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przynajmniej popisać na tą grupę.
    > A może przedmówca właśnie stamtąd pisze? :)

    Oj, chyba nie może, a może jednak ? ;)
    Rozpatrywałem taka opcje bo swego czasu
    poważnie obawiałem się więzienia ale na szczęście
    (dla mnie) sprawy były "szyte zbyt grubymi nićmi".

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 8. Data: 2003-07-18 18:51:50
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    (...)

    > Napisz wniosek do sądu o przydzielenie adwokata z urzędu
    > ze względu że nie stać Cię na obrońce z wyboru.

    Tak zrób.

    A po za tym to popełniłeś błąd. Nóż jest kiepskim narzędziem do obrony, bo
    mozna komuś zrobić krzywdę. Znając swoje mozliwości, nie był ci potrzebny
    nóż. Wystarczyłby jakiś gaz pieprzowy, CS czy po prostu coś mało
    niebezpiecznego...

    Pozdr
    kw