  • 1. Data: 2003-07-15 12:24:13
    Temat: Planowane zmiany
    Od: "MAREK" <m...@p...onet.pl>

    Jak środowiska prawnicze zapatrują się na propozycje zmian w odpowiednich
    ustawach aby młodzi prawnicy po studiach mieli większe szanse uprawiania
    swojego zawodu?

    --
    pozdrawiam

    MAREK
    GG:3435086

  • 2. Data: 2003-07-15 15:23:55
    Temat: Re: Planowane zmiany
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    MAREK wrote:
    > Jak środowiska prawnicze zapatrują się na propozycje zmian w
    > odpowiednich ustawach aby młodzi prawnicy po studiach mieli większe
    > szanse uprawiania swojego zawodu?

    Podoba mi sie pomysl aby osoba ktora zdala egzamin sedziowski
    mogla byc wpisana na liste radcow prawnych , adwokatow lub
    notariuszy bez odbycia powyzszych aplikacji. Co do innych
    zapisow jestem juz bardziej sceptyczny.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-07-15 20:58:02
    Od: poreba <d...@p...com>

    "onsok" <onsok@wp_.pl> niebacznie popelnil

    > osoba ktora zdala egzamin sedziowski mogla byc wpisana
    > na liste radcow prawnych, adwokatow lub notariuszy
    > bez odbycia powyzszych aplikacji.
    Aha, tzn sędziowanie to wyższe/lepsze/bardziej zaawansowane arkana.
    A jeżeli do listy dodać prokyratorów, jak uszeregowałbyś
    te zawody wg "lepsiejszości"?
    Ciekawe czy wyżej postawisz adwokata czy prokuratora ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2003-07-15 21:15:55
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    poreba wrote:
    > "onsok" <onsok@wp_.pl> niebacznie popelnil

    > Aha, tzn sędziowanie to wyższe/lepsze/bardziej zaawansowane arkana.

    Osoba po ukonczonej aplikacji adwokackiej , radcowskiej
    moze byc wpisana na liste adwokatow/radcow . Osoba po
    aplikacji sadowej , jesli nie ma dla niej etatow zostaje z niczym.
    5 lat studiow + 3 lata aplikacji i... :). Uwazam , ze osoba po
    aplikacji sadowej ma na tyle wszechstrona wiedze , ze moze wykonywac
    zawod adwokata lub radcy prawnego.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 5. Data: 2003-07-17 16:25:27
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    MAREK wrote:
    > Jak środowiska prawnicze zapatrują się na propozycje zmian w
    > odpowiednich ustawach aby młodzi prawnicy po studiach mieli większe
    > szanse uprawiania swojego zawodu?

    Na jakim etapie sa teraz wlasciwie prace nad ta ustawa ? Pierwsze
    czytanie chyba juz bylo?
    --
    Pozdrawiam.
    onsok