  • 41. Data: 2005-09-28 16:58:40
    Temat: Re: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    On 2005-09-28, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

    > No, w małym. Ale nie wiem, skad wziąłes hałaśliwych sasiadów,
    > wątkotwórca pisał o hałaśie powodowanym zwykłym zyciem - chodzeniem,
    > przesuwaniem krzesła, upuszczeniem widelca, szczeknięciem psa [..]

    Nie jesteśmy chyba dzieciakami (w każdym razie ja nie jestem) - i zdajemy
    sobie sprawę (obydwaj? Czy tylko ja?), że subiektywna wypowiedź "wątkotwórcy"
    przedstawia sprawę tak, jak... ma ona wyglądać dla uczestników niniejszego
    forum?

    Moje doświadczenia w tym względzie - o których pisałem - każą mi tutaj
    zachować niejaką rezerwę.

    > Wiesz, jak to mam poważne watpliwości, kto w tym przypadku jest
    > inwazyjny, a kto pieniacz.

    Zwróciłem już uwagę w innym wątku, że ludzie wcale nie są tacy prędcy do
    interwencji, nawet w oczywistych - zdawałoby się - przypadkach. Jeśli więc
    taka interwencja ma miejsce, to każe przypuszczać, że być może "coś jest na
    rzeczy".

    > Może maja gdzieś obok takie upierdliwe babcie śasiadki z okiem przy
    > judaszu io tylko czekajace, kiedy ktos się glosniej zaśmieje. [..]

    E, tam - takie bajki będziemy sobie przedstawiać jako "argumenty"? :/
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 42. Data: 2005-09-28 17:10:50
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości

    > E, tam - takie bajki będziemy sobie przedstawiać jako "argumenty"? :/

    jasne, ty wiesz lepiej, dlaczego mnie to nie dziwi

  • 43. Data: 2005-09-28 20:46:53
    Od: "Grzegorz Zabielski" <g...@W...gazeta.pl>

    Ja tu widzę niezły burdel ;););)

  • 44. Data: 2005-09-28 21:44:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Grzegorz Zabielski wrote:
    > Ja tu widzę niezły burdel ;););)

    ...siostry.

  • 45. Data: 2005-09-29 11:59:01
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Zbigniew B. napisał(a):
    że subiektywna
    > wypowiedź "wątkotwórcy" przedstawia sprawę tak, jak... ma ona wyglądać
    > dla uczestników niniejszego forum?

    A jak niby ma przedstawić, jak nie z własnego punktu widzenia?

    > Moje doświadczenia w tym względzie - o których pisałem - każą mi tutaj
    > zachować niejaką rezerwę.

    Co nijak nie oznacza, że z miejsca masz zanegować wszystko, co napisze.
    Jak on napisze -" przesuwam krzesło", to Ty "przemeblowanie co drugi
    dzień jest uciążliwe" ?

    > Jeśli więc taka interwencja ma miejsce, to każe przypuszczać, że być
    > może "coś jest na rzeczy".

    Albo mamy do czynienie z upierdliwa siasiadką ;-)

    > E, tam - takie bajki będziemy sobie przedstawiać jako "argumenty"? :/

    Skoro żyją w takim środowisku, gdzie nie wolno przesunąć krzesła pod
    groźbą wezwania policji, to chyba tak.

    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson

  • 46. Data: 2005-09-29 14:26:41
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    On 2005-09-29, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

    > A jak niby ma przedstawić, jak nie z własnego punktu widzenia?

    NO WŁAŚNIE. Zgadzamy się zatem co do tego?

    > Co nijak nie oznacza, że z miejsca masz zanegować wszystko, co napisze.
    > Jak on napisze -" przesuwam krzesło", to Ty "przemeblowanie co drugi
    > dzień jest uciążliwe" ?

    A gdzie tak napisałem? I gdzie "zanegowałem wszystko"?

    > Albo mamy do czynienie z upierdliwa siasiadką ;-)

    Może z up...ą sąsiadką - a może z hałaśliwym sąsiadem.

    > Skoro żyją w takim środowisku, gdzie nie wolno przesunąć krzesła pod
    > groźbą wezwania policji, to chyba tak.

    He, to spójrz na początek niniejszego postu... :]
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 47. Data: 2005-10-01 13:15:39
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Zbigniew B. napisał(a):

    > NO WŁAŚNIE. Zgadzamy się zatem co do tego?

    Nie ma wyjscia, bo to prawda obiektywna:-)

    > A gdzie tak napisałem? I gdzie "zanegowałem wszystko"?

    W pierwszym swoim poście ( 28.09. 2005; 00:38)/ Przeczytaj, co
    wątkotwórca napisał i jak mu odpowiedziałeś.

    > Może z up...ą sąsiadką - a może z hałaśliwym sąsiadem.

    A może poszli do lasu.

    > He, to spójrz na początek niniejszego postu... :]

    Na poczatku niniejszego postu było cos o subiektywiźmie.

  • 48. Data: 2005-10-01 16:54:11
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    On 2005-10-01, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie ma wyjscia, bo to prawda obiektywna:-)

    Prawdą obiektywną jest - dla uściślenia - to, że obydwaj uznajemy, iż
    przedstawiono punkt widzenia jak najbardziej SUBIEKTYWNY, a więc może i (w
    jakimś stopniu) zgodny z prawdą, a może i nie.

    > W pierwszym swoim poście ( 28.09. 2005; 00:38)/ Przeczytaj, co
    > wątkotwórca napisał i jak mu odpowiedziałeś.

    To może Ty raczej przeczytaj. Co "wątkotwórca" napisał, to sobie sam
    sprawdź, ja tylko przytoczę moją odpowiedź:

    #v+
    A co w tym takiego znowu dziwnego, że ktoś chciałby mieć święty spokój
    w swoim własnym mieszkaniu?

    Całe Twoje zmartwienie to "czy ona może mi coś zrobić". A to, że komuś
    najwidoczniej hałasujesz - jak widać, kompletnie Cię nie obchodzi.
    #v-

    Gdzie tu jest "zanegowanie wszystkiego" - to ja nie wiem, ale Ty (domyślam
    się, że) wiesz, i z całą pewnością mi to wskażesz.

    > A może poszli do lasu.

    Skoro tak - to po co wyjeżdżasz z trybem przypuszczającym? Napisz otwarcie:
    "nie wiem".

    > Na poczatku niniejszego postu było cos o subiektywiźmie.

    No to sobie sam przeczytaj, co było - co to, czy ja Twój osobisty lektor
    jestem?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 49. Data: 2005-10-02 08:54:37
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Prawdą obiektywną jest - dla uściślenia - to, że obydwaj uznajemy, iż

    jesli juz to oboje, nie dziwne ze takie rzeczy piszesz skoro tak nie uwaznie
    czytasz co kto pisze

    > Gdzie tu jest "zanegowanie wszystkiego" - to ja nie wiem, ale Ty (domyślam
    > się, że) wiesz, i z całą pewnością mi to wskażesz.

    wmomencie kiedy napisales ze on halasuje, kiedy on pisal ze sasiadce
    przeszkadzaja odglosy normalnego zycia, kotrych halasami nazwac nie mozna

  • 50. Data: 2005-10-02 11:47:34
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    On 2005-10-02, Szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > wmomencie kiedy napisales ze on halasuje, kiedy on pisal ze sasiadce
    > przeszkadzaja odglosy normalnego zycia, kotrych halasami nazwac nie mozna

    Po raz kolejny - i ostatni - zwracam uwagę: *KAŻDY* tak się tutaj tłumaczy.
    Także i ta panienka, do której aż policję wzywano.

    Natomiast nie każdy czytający coś takiego to "mały Kazio", który "łyknie"
    wszystko, co mu napiszą - i jeszcze się obliże.
    --
    pozdrowienia

    Z.