  • 1. Data: 2002-02-20 14:34:21
    Temat: Ach te wojsko
    Od: "Rolnik" <b...@p...fm>

    Opisze sprawę po kolei;
    W 1999 roku ukończyłem studia wyższe,
    W tym też roku, 11 czerwca 1999 roku przejąłem od babci gospodarstwo rolne.
    Równocześnie studiowałem na drugim kierunku i z niego nosiłem zaświadczenia
    do WKU, ale tylko na wezwanie, a nie sam i ostatnie dwa lata wezwań
    niedostawałem.
    Dnia 25 stycznia skreślono mnie z listy studentów z powodu braku postępów.
    Dzisiaj przyszło wezwanie do stawienia się celem odbycia zasadniczej.
    Przypuszczam, że spowodowane tymskreśleniem.
    Niestety 28 lat kończe w tym roku kalendarzowym.
    Pomóżcie; co z tym fantem zrobić? Czy jak już mnie ewentualnie wezmą to
    gdzie? Przecież na zasadniczą mam ciut przywysokie wykształcenie?!

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2002-02-20 15:22:33
    Temat: Re: Ach te wojsko
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Hej Rolniku
    Jestem pracownikiem administracji wojskowej. Możesz mi wierzyć na 100% - nie
    podlegasz powołaniu. Idź spokojnie do WKU z dyplomem studiów. Przeniosą Cię do
    rezerwy bez odbycia służby wojskowej. Jeżeli któryś z moich kolegów wojskowych
    zrobi coś innego (lub będzie chciał to zrobić - pisz szybko do mnie). Jestem w
    stanie podać podstawy prawne na to co piszę.
    ____
    Jerzy