  • 1. Data: 2002-02-20 14:08:34
    Temat: umowa
    Od: "Agnieszka" <a...@i...com.pl>

    Mam pytanie: firma x zawarła z firmą y umowę na wykonanie i wdrożenie
    programu komputeroweo, wpłaciła zaliczkę. Firma y wykonała to częściowo ale
    nie chce już tego dalej robić lecz chce przekazać prawa i obowiązki oraz
    prawo do dotychczas wykonanej części programu firmie y. Wszystkie strony się
    zgadzają. Pytanie jak uregulować to prawnie: 1. aneks do umowy podstawowej,
    2. umowa trójstronna, 3. inne.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 2. Data: 2002-02-20 14:36:51
    Temat: Re: umowa
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Agnieszka <a...@i...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a50bqc$b4$...@n...tpi.pl...

    > ale
    > się
    > podstawowej,

    > Czy nie powinno sie najpierw rozwiazac umowy z firma y z
    zastrzezeniem
    > przeniesienia praw do wykonanej czesci systemu na firme x? A potem
    zawrzec
    > nowa umowe z firma z na wdrozenie?

    Jak Wam wygodnie.
    Np.
    y z z o wstapienie w miejsce y ale musi byc zgoda x (forma ta sama jak
    pierwotna umowa)

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-02-20 14:39:13
    Od: "Agnieszka" <a...@i...com.pl>

> [...]

    Czy nie powinno sie najpierw rozwiazac umowy z firma y z zastrzezeniem
    przeniesienia praw do wykonanej czesci systemu na firme x? A potem zawrzec

    Luzne mysli. Z gory dziekuje, A.

  • 4. Data: 2002-02-20 14:55:25
    Od: "Agnieszka" <a...@i...com.pl>

    > wdrożenie
    > częściowo
    > obowiązki oraz
    > strony

    > zastrzezeniem
    > zawrzec
    >
    > Jak Wam wygodnie.
    > Np.
    > y z z o wstapienie w miejsce y ale musi byc zgoda x (forma ta sama jak
    > pierwotna umowa)
    >
    > --
    > Piotr Skaba
    > s...@p...onet.pl

    Rozumiem, że wystarczy klauzula w umowie y-z mówiąca, że firma x zgadza się
    na wstąpienie z w miejsce y i jej podpis na tej umowie?
    A.

  • 5. Data: 2002-02-20 14:56:51
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Agnieszka <a...@i...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a50col$9ap$...@n...tpi.pl...

    Wszystkie

    > Rozumiem, że wystarczy klauzula w umowie y-z mówiąca, że firma x
    zgadza się
    > na wstąpienie z w miejsce y i jej podpis na tej umowie?

    Tak, jesli poza tym nie bylo nic nadzwyczajnego w pierwotnej umowie.
    podpis, pieczec - tak normalnie jakby podpisywala firma x z
    kimkolwiek.

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl