  • 1. Data: 2002-02-20 14:54:11
    Temat: Rejestracja domeny i znaki towarowe... prosze o pomoc
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Postanowilem zarejestrowac sobie domene ibiz.pl... bo jest krotka i kojarzy sie
    z Intenetem i z Biznesem :)) Jednak NASK przyslal mi dzis e-mail nastepujacej
    tresci:

    >Nazwa "ibiz" jest zastrzezonym znakiem towarowym.
    >Prosze o przedlozenie oswiadczenia ze zapoznali sie Panstwo z
    >wpisem do rejestru znakow towarowych i nie beda Panstwo naruszac
    >zadnego z tych wpisow. Oswiadczenie powinno zostac dostarczone w
    >ciagu 5 dni od daty wyslania tej wiadomosci na adres:
    >ul. Bartycka 18, 00-716 Warszawa lub nr faksu: (22) 523 13 01.
    >Prosze pamietac o poslugiwaniu sie nr ID zgloszenia.

    W zwiazku z tym mam kilka pytan:
    1. Gdzie moge sie zapoznac z w/w wpisem do rejestru znakow towarowych
    2. Czy np za pol roku firma ktora ma ten znak zastrzezony bedzie mogla mi
    odebrac domene (nawet gdy nie bede naruszal zadnego z wpisow zawartych w
    rejestrze)?
    3. Przeszukalem internet w poszukiwaniu nazwy ibiz... i znalazlem jedynie ze
    istnieje czasopismo i-biz (z myslnikiem). Czy jezeli okazaloby sie ze do
    rejestru wpisana jest tylko nazwa i-biz, to czy ten myslnik bedzie mial
    znaczenie??
    4. Czy chcac kiedys odsprzedac domene (nie planuje tego, ale wole to wiedziec)
    bede musial podjac jakies dodatkowe kroki??

    Jestem laikiem z prawa, wiec prosze o w miare prosta i zrozumiala odpowiedz..

    Z gory dziekuje za pomoc,
    Marek