  • 31. Data: 2004-12-05 10:54:00
    Temat: Re: Absurdalny przepis - jak się odwołać
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Aleksander Kwaśniak wrote:
    > W formie takiego ładnego granatowego wydawnictwa, do nabycia w regionalnych
    > ZPRach,

    i to ma być 'z łatwością mógł się dowiedzieć o jego treści'?

    jak również wyciągów z niego sporządzonych, wywieszonych na dworcach,
    > peronach, przy kasach, etc.

    tak aktualnych jak na stronie internetowej?

    Jeśli na stronie internetowej znajduje się inny tekst, to pasażer ma
    pełne prawo przyjąć, że jest to tekst aktualny. A jeśli nie był -
    dochodzić odszkodowania.

    KG

  • 32. Data: 2004-12-05 10:54:04
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > Lacznie... ze dwa razy. Mialem niezly ubaw z Krukiem :>

    Na PKP? Nie sądzę, bo nie miałbyś żadnego ubawu z Krukiem - co najwyżej z
    Sądem Grodzkim a później Komornikiem.

    > No podrozny napisal ze...
    > "Wypisał mi mandat na 50 zeta."

    Bo tak to sobie podróżny nieoficjalnie nazwał. Wiele osób to tak nazywa - i
    co z tego?

    pdr
    Olo

  • 33. Data: 2004-12-05 10:54:43
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):
    > Wystawiając bezpodstawnie wezwanie? Na obcięcie premii co najwyzej... Poraz
    > wtóry: jesli nie wiesz jak wynagradzani są pracownicy PKP to nic nie mow.

    A co mają oficjalne źródła wynagrodzeń do, że tak powiem, dochodów
    nieoficjalnych? Wiesz, nie chciałem rozpaczać nad uczciwościa (tych)
    kanarów wobec firmy która ich zatrudnia bo nie o tym rozmawiamy w tym
    wątku. Ale skoro tak bardzo Cię boli to co napisałem to dodam, że
    proponowali "inne", "tańsze" załatwienie sprawy.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 34. Data: 2004-12-05 10:56:34
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    > Majaczysz - nie ma czegoś takiego jak "wewnętrzna wersja PKP"...

    Nie bardzo widzę podstawy do dalszej dyskusji skoro odnosisz się do
    części ironicznej (nie zauważając emoticonki) jak do części
    merytorycznej, a tą drugą zupełnie pomijasz. Brak rzeczowych argumentów?

    > Tak.

    To Twój problem.

    Czarek Gorzeński

  • 35. Data: 2004-12-05 10:57:07
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > Jest to wezwanie do zapłaty. Jako powód widnieje "podróżny nie posiadał
    > biletu na przewóz komputera"

    Kiepsko to opisał, bo nie wyszczególnił czy chodzi o przewóz bagażu na
    sąsiednim siedzeniu bez biletu (a informacja, że to akurat komputer a nie
    lodówka jest jedynie uszczegółowieniem o jaki bagaż chodzi), czy też o
    przewóz komputera jako takiego...

    pdr
    Olo

  • 36. Data: 2004-12-05 10:59:02
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > Jeśli na stronie internetowej znajduje się inny tekst, to pasażer ma
    > pełne prawo przyjąć, że jest to tekst aktualny. A jeśli nie był -

    Proponuję spróbować dojść :-) Życzę zdrowia...

    pdr
    Olo

  • 37. Data: 2004-12-05 10:59:36
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    > Bo tak to sobie podróżny nieoficjalnie nazwał. Wiele osób to tak nazywa - i
    > co z tego?

    Tyle z tego, że podpisanie / odmowa podpisania (przyjęcie) mandatu a
    wezwania do zapłaty niesie inne konsekwencje.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 38. Data: 2004-12-05 11:00:31
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > wątku. Ale skoro tak bardzo Cię boli to co napisałem to dodam, że
    > proponowali "inne", "tańsze" załatwienie sprawy.

    Masz na to jakiś dowód? Bo jeśli nie, to Twoja powyższa wypowiedź kwalifikuje
    się pod Art. 212 KK...

    pdr
    Olo

  • 39. Data: 2004-12-05 11:02:36
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > Tyle z tego, że podpisanie / odmowa podpisania (przyjęcie) mandatu a
    > wezwania do zapłaty niesie inne konsekwencje.

    No co Ty nie powiesz... Ja może raz jeszcze powtórzę, że wiele osób tak to
    żargonowo określa, bo jest krócej i prościej się wymawia...I tyle.

    pdr
    Olo

  • 40. Data: 2004-12-05 11:03:59
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    > W formie takiego ładnego granatowego wydawnictwa, do nabycia w regionalnych
    > ZPRach, jak również wyciągów z niego sporządzonych, wywieszonych na dworcach,
    > peronach, przy kasach, etc.

    LOL, sugerujesz że jeżeli w oficjalnych pismach od PKP PR jestem
    odsyłany na oficjalną stronę PKP PR z nieaktualnymi przepisami, to
    rzeczone przepisy bądą aktualne na wywieszkach dworcowych, peronach i
    przy kasach?

    Czarek Gorzeński