  • 21. Data: 2004-02-24 19:17:29
    Temat: Re: Absurd czy nie ?
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "remeeq" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c1ffvv$cq0$1@absinth.dialog.net.pl...
    > A czy zgodziłeś się namandat? Jak się gość nie legitymował, trzeba było
    > wezwać policję i zarządać ujawnienia jego danych: każdy kanar musi podac
    > swoje dane zgodnie z ustawą o ochronie danych, nie wystarczy żaden
    numerek.

    Nieprawda.

    > Odnajdę konkretny przepis i podam później.

    Nie odnajdziesz, bo takiego przepisu nie ma. Kontroler ma posiadać
    identyfikator zgodny z USTAWA z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe
    Art. 33a.
    Identyfikator powinien zawierać co najmniej następujące informacje:
    1) nazwę przewoźnika,
    2) numer identyfikacyjny osoby dokonującej kontroli dokumentów przewozu
    osób lub bagażu,
    3) zdjęcie kontrolującego,
    4) zakres upoważnienia,
    5) okres ważności,
    6) pieczęć i podpis wystawcy (przewoźnika)

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 22. Data: 2004-02-24 23:30:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > wezwać policję i zarządać ujawnienia jego danych: każdy kanar musi podac
    > swoje dane zgodnie z ustawą o ochronie danych, nie wystarczy żaden

    A ta rewelacja skąd? O jakiej ustawie Ty piszesz? O ustawie o ochronie
    danych osobowych? A co ona miała by mieć do tego.

    Wezwanie Policji miało o tyle sens, o ile miał by wątpliwość, co do tego,
    czy to kontroler. Bo danych osobowych od policjantów i tak by ni dostał, a
    przynajmniej nie powinien.

  • 23. Data: 2004-02-27 19:24:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Feb 2004, kam wrote:
    [...]
    >+ 48 i 72 nie ma :)

    Prawda :) (sprawdziłem ;> !), a czy 3-dniowe nie działają
    jako 72-godzinne ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 24. Data: 2004-02-27 21:16:19
    Od: Olaf Frikiof Skiorvensen <i...@i...invalid>

    On Fri, 27 Feb 2004 20:24:35 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Prawda :) (sprawdziłem ;> !), a czy 3-dniowe nie działają
    >jako 72-godzinne ?

    3-dniowe działają przez trzy kolejne dni (czyli od godziny 0:00 do
    godziny 0:00 trzeciego dnia), tak wynika z cennika ZTM W-wa.
    --
    Tomasz Jasiński.

  • 25. Data: 2004-02-29 08:04:10
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olaf Frikiof Skiorvensen wrote:
    > 3-dniowe działają przez trzy kolejne dni (czyli od godziny 0:00 do
    > godziny 0:00 trzeciego dnia), tak wynika z cennika ZTM W-wa.

    jednak od chwili skasowania
    wg ZTM. dzień skasowania + 2 następne, ale jakby tak sięgnąć do liczenia
    terminu w kc ;)

    KG

  • 26. Data: 2004-02-29 13:58:57
    Od: Olaf Frikiof Skiorvensen <i...@i...invalid>

    On Sun, 29 Feb 2004 09:04:10 +0100, kam <X#k...@p...onet.pl.#X>
    wrote:

    >jednak od chwili skasowania
    >wg ZTM. dzień skasowania + 2 następne, ale jakby tak sięgnąć do liczenia
    >terminu w kc ;)

    To bardzo przyszłościowy cennik - uwzględnia podróże w czasie, kasuję
    o godzinie 7:00, cofam się w czasie do 0:00 i mogę sobie legalnie
    jeździć (bilet jest ważny) ;)

    --
    Tomasz Jasiński.