  • 11. Data: 2004-02-09 18:35:04
    Temat: Re: Absurd czy nie ?
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > Trzeba by odwołać się tutaj do ich regulaminu. Podejrzewam, że w tym
    > wypadku dwa dni oznacza dwa dni, a nie 48 godzin, czyli bilet skończył
    > ważność o północy.

    a jak liczyć 2 dni? :)

    KG

  • 12. Data: 2004-02-09 20:52:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004, marys wrote:

    >+ Witam
    >+ Będąc od piątku do niedzieli w Olsztynie kupiłem bilet autobusowy w piątek o
    >+ godzinie 10.30. Na biledzie napis głosił iż jest to bilet dwu dniowy. Według
    >+ mnie 2dni = 48h.

    Jesteś z W-wy że przyzwyczaiłeś się do biletów 24-, 48-, 72-
    i inaczej- *godzinnych* ? ;)
    No i NTG, tak wKF ;) to się kwalifikuje na .prawo a nie .podatki !

    Ad rem: termin lub okres wyrażony *w dniach* dotyczy DNI a nie godzin.
    Patrz regulacje ogólne określone w KC !
    Termin określony w dniach kończy się o 24. danego dnia i tyle.

    W zakresie "dni" nie masz racji :(
    Tu widzę wyraźnie:
    http://www.mpkolsztyn.pl/index.html?site=cennik
    ...określenie w dniach.
    Na pocieszenie (marne): wcale to nie jest rzadka regulacja.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (u którego też się jeździ na bilet jedno, dwu,
    pięcio...[i więcej] dniowe ! - patrz www.kzkgop.com.pl)

  • 13. Data: 2004-02-09 20:57:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004, Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
    >+ No i NTG, tak wKF ;) to się kwalifikuje na .prawo a nie .podatki !

    Wnoszę o łagodny wymiar kary ! :]
    Pomyliłem grupy...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2004-02-09 23:07:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004, kam wrote:

    >+ Robert wrote:
    >+ > jednodniowy jest ważny tylko w tym dniu co został skasowany, dwudniowy
    >+ > ważny jest w dniu skasowania i w dniu następnym.
    >+
    >+ a uzasadnili to jakoś?

    Może Olo uzasadni, KZK GOP ma te same zasady :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (w obrębie KZK GOP :))

  • 15. Data: 2004-02-10 08:12:54
    Od: "asia" <j...@g...pl>

    Witam
    jako byla dziewczyna z Olsztyna moge zapewnic, ze bilety sa "dniowe"
    czyli bilet na dwa dni jest wazny w dniu skasowania i do 24.00 dnia
    nastepnego.

    pozdrawiam

    Joannna G.

  • 16. Data: 2004-02-10 09:06:14
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    kam wrote:

    > a jak liczyć 2 dni? :)
    >
    > KG

    No przeciez Godfryd Ci pisal...

    Ale sprobuj napisac do MZK pismo z prosba o anulowanie kary opisz przyczyne
    pomylki , nie stawiaj sie - bo nie masz racji, moze poskutkuje i odpuszcza.

    Boguslaw

  • 17. Data: 2004-02-14 01:18:09
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    bosz wrote:
    > No przeciez Godfryd Ci pisal...

    czyli? który dzień jest pierwszy?

    KG

  • 18. Data: 2004-02-14 01:19:04
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Jesteś z W-wy że przyzwyczaiłeś się do biletów 24-, 48-, 72-
    > i inaczej- *godzinnych* ? ;)

    48 i 72 nie ma :)

    KG

  • 19. Data: 2004-02-24 12:27:24
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    A czy zgodziłeś się namandat? Jak się gość nie legitymował, trzeba było
    wezwać policję i zarządać ujawnienia jego danych: każdy kanar musi podac
    swoje dane zgodnie z ustawą o ochronie danych, nie wystarczy żaden numerek.
    Odnajdę konkretny przepis i podam później.

  • 20. Data: 2004-02-24 12:29:00
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Poza tym czas liczy się 48 godz. od daty i godziny na bilecie.