  • 1. Data: 2004-02-09 11:10:32
    Temat: zaległy_urlop??
    Od: "marek_ems" <m...@p...onet.pl>

    Mam "zagwostkę" urlopową. Pracuję w hotelu na stanowisku recepcjonisty od lipca
    2003r w systemie 12 godz. pracy 24 godz. wolnego i tak non stop. Za ubiegły rok
    przysługuje mi zaległy urlop jak rozumię w wymiarze 13 dni. Złożyłem wniosek
    uropowy do przełożonego, ale ten nie chce udzielić mi urlopu.
    Zależy mi na tym urlopie, co mogę jeszcze zrobić aby go otrzymać?
    Czy pracując w takim systemie nie należy mi się więcej urlopu?
    Pozdrawiam Marek

    Proszę o kontakt na priv m...@p...onet.pl