  • Data: 2002-01-10 17:11:22
    Temat: Abonament RTV
    Od: "Krzysztof Dąbrowski" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem w takiej sytuacji. Abonament jest zarejestrowany na matkę.
    Przeprowadziliśmy się do innej dzielnicy w Warszawie. Po pół roku matka
    wyprowadziła się jeszcze gdzie indziej, tzn. do męża. Nie dopilnowalismy
    formalności wyrejestrowania odbiornika i stary urząd pocztowy po dwóch
    latach zaczął nękać mnie coraz to nowymi i większymi wezwaniami do zapłaty.
    Wyjaśnienia telefoniczne nie przynoszą rezultatu. Co zrobić z tym pasztetem?

    Czy wykazanie że od czasu gdy matka mieszka z mężem, który ma przecież swój
    abonament, jest mniej znaczące od formalności tzn. faktu wyrejestrowania?

    Na razie się nie przejmowałem, ale te sumy robią się niebagatelne, za parę
    lat mogą coś zmienić w ustawach i nagle się okaże, że trzeba będzie
    spieniężyć dorobek całego życia żeby zapłacić niesłusznie naliczany
    abonament radiowo-telewizyjny wraz z odsetkami.
    Z góry dziękuję za wskazówki.

    Pozdrawiam
    Krzysztof Dąbrowski