    From: "Jakub Ziobro" <q...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [ALLEGRO] Jak wniesc pozew?
    Date: Sun, 22 Dec 2002 23:57:10 +0100
    Sender: q...@p...onet.pl@pa128.krosno.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam!
    Zostalem ostatnio oszukany na dwoch aukcjach. Przy zakupie towarow wplacilem
    pieniadze z gory na konta, a zadna paczka do mnie nie dotarla. Pierwsza
    transakcja zamknela sie w kwocie 75zl natomiast druga 300zl. Jako dowody
    swoich roszczen posiadam dowody wplaty, pierwsza na konto w mBanku (domyslam
    sie ze raczej stracona sprawa) druga w Banku Slaskim. Moje pytanie jest
    nastepujace:
    Gdzie zlozyc pozew? Na Policji, czy do prokuratury? Czy wymagana jest jakas
    szczegolna forma takiego pozwu? (najlepiej proslilbym o link do jakiejs
    strony z przykladowym zgloszeniem oszustwa...) Czy nalezy dolaczyc wydruk
    korespondencji e-mailowej, ew. kserokopie lub orginal dowodu wplaty na
    konto? Prosze rowniez o inne wskazowki ktore moga mi byc pomocne... Z gory
    bardzo dziekuje i zycze wszystkim wesolych swiat!

    --
    pozdrawiam,
    Jakub Ziobro