  • Data: 2002-12-23 08:20:39
    Temat: Re: [ALLEGRO] Jak wniesc pozew?
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesz co nie jestem pewien czy ta sprawa jest stracona.
    Kiedyś czytałem regulamin allegro, powinni mieć namiary na
    tego sprzedającego, co sprzedawał, komu i nie wiem czy przypadkiem nie
    zaznacza
    się, w jaki sposób jest przeprowadzana transakcja, czy bezpośrednio
    czy za pośrednictwem poczty. Ale musisz to sprawdzić w regulaminie.
    Jeżeli ten ktoś wysłał paczkę na Twój adres
    to powinien mieć potwierdzenie.
    Chyba, że doszliście do porozumienia prywatnie poza allegro żeby
    uniknąć kosztów, to wtedy będzie ciężko odzyskać te pieniądze.

    Pozdrawiam

    Darek