  • Data: 2003-01-03 13:24:55
    Temat: Re: [ALLEGRO] Jak wniesc pozew?
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > szczegolna forma takiego pozwu? (najlepiej proslilbym o link do jakiejs
    > strony z przykladowym zgloszeniem oszustwa...) Czy nalezy dolaczyc wydruk
    > korespondencji e-mailowej, ew. kserokopie lub orginal dowodu wplaty na
    > konto? Prosze rowniez o inne wskazowki ktore moga mi byc pomocne...

    Cześć - najpierw odpowiem Ci "ogólnikowo" ;)
    Pozew - składasz w sądzie
    W prokuraturze - ewentualnie zawiadomienie o przestępstwie (to możesz też na
    Policji)
    Przed podjęciem jakichkolwiek kroków "sądowych" należałoby do kontrahenta
    wysłać wezwanie przedsądowe
    Ponieważ w tych sprawach w.p.s. jest mniejsze niż 5.000 PLN a roszczenie wynika
    z umowy - pozew powienien być wniesiony na odpowiednim formularzu.

    A co do detali - to po nieco bardziej szcegółowym zapoznaniu się ze sprawą mogę
    Ci pomóc w zredagowaniu odpowiednich dokumentów - jestem "praktykującym"
    prawnikiem ;))))))- daj znać na priv jeśli to nadal aktualne:)

    <anirrak>