    From: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: AKTA-odpowiedni temat na grupę
    Date: Tue, 24 Jan 2012 08:45:39 +0000 (UTC)

    Witam.

    Sprawa wydaje mi się poważna i warta dyskusji.

    Mnie osobiście zastanawia co kryje się pod AKTA,
    bądź co bądź w USA rządzą bardzo mądrzy Żydzi, których szanuję i
    którzy są doskonałymi prawniczymi prestigitatorami
    i potrafią odwrócić uwagę od meritum sprawy.

    I teraz:

    Czy to prawo może nakazać fizyczne zniszczenie serwerowni
    GAZETY.PL bo jakiś redaktor niechcący naruszył czyjeś prawa,
    bo WÓCZANKA uszyła koszule, które są łudząco podobne do NIKE
    więc zniczyć im wszystkie maszyny itp.

    (tekst akta w google: m11015223,ACTA.pdf)

    Starajcie się zobaczyć drugie dno tego dokumentu.

    Andrzej.