    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: (AIRPOLONIA) jak odzyskac z VISA w LukasBank
    Date: Wed, 15 Dec 2004 08:04:05 +0100

    Johnson wrote:

    > Już zapłaciłeś. Bank udzielił ci tylko kredytu.

    To nie takie proste. Nie wiem, jak dokładnie w Lukasie, bo tam się
    awanturowałem tylko przez dezinfolinię (i internet), ale w PeKaO mają
    formularze, które mają różne opcje przy reklamacji - między innymi
    'zapłacono - towar nie dotarł'.

    Ostatecznie o masę upadłościową walczyć będzie m.in. centrum
    rozliczeniowe, z którą współpracowała ta firma - przynajmniej
    zakładając, że system zadziała za korzyść klienta. Bo istnieje też
    możliwość, że banki będą próbowały pójść na łatwiznę i zwalić wszystko
    na klientów - odmawiając uznania reklamacji. W każdy razie w telewizorze
    optymistycznie twierdzili, że wariant pierwszy jest słuszny :)

    Pomijam taki detal, że wiele kart ma 'wbudowane' różnego rodzaju
    dodatkowe ubezpieczenia.

    Tak czy inaczej reklamację IMHO złożyć można...