  • 1. Data: 2005-01-18 16:23:18
    Temat: ABW?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Mirosława Stycznia oskarżono o wyłudzenie 340 tys. zł i zatrzymała go
    ABW. Nie orientuję się w podziale kompetencji pomiędzy służbami, ale
    dlaczego ABW? Gdzie leży zagrożenie dla bezpieczeństwa kraju w sytuacji,
    że jeden facet drugiemu facetowi jakiejś kasy nie oddał, a drugi uważa,
    że powinien oddać? Czy jeśli nie zapłacę rachunku za telefon, to też
    mnie ABW zatrzyma? ;)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-01-18 16:24:57
    Temat: Re: ABW?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Samotnik napisał:

> [...]
    > że jeden facet drugiemu facetowi jakiejś kasy nie oddał, a drugi uważa,
    > że powinien oddać? Czy jeśli nie zapłacę rachunku za telefon, to też

    Jezeli bedziesz kims waznym to na pewno.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-01-18 16:49:36
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> naskrobał/a w

    > go ABW. Nie orientuję się w podziale kompetencji pomiędzy służbami,
    > ale dlaczego ABW?

    Art 5 paragraf 1 ustawy o ABW i AW.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Use the nuke Luke!

  • 4. Data: 2005-01-18 17:57:15
    Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl>

    Goomich napisał(a):
    > Samotnik <s...@s...eu.org> naskrobał/a w

    > Art 5 paragraf 1 ustawy o ABW i AW.

    ABW z powodu braku kasy ostatnio dorabia sobie prywatnymi sprawami nie
    wiedzieliscie ???
    sa o jakies 15% tansi od ruskich...
    a jezeli chodzi o polityka LPR albo PiS to daja niezly rabat...
    np. za 400 stowki dwoch z ABW przez caly tydzien sledzilo moja zone czy
    sie czasem gdzies na boku u providenta nie zapozyczala...
    pozdrawiam
    Mars

  • 5. Data: 2005-01-18 21:22:44
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2005 18:57:15 +0100, Marsjasz naskrobał(a):

    jakiś zjazd trolli mamy tu.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2005-01-18 21:52:02
    Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl>

    Sebol napisał(a):
    > Dnia Tue, 18 Jan 2005 18:57:15 +0100, Marsjasz naskrobał(a):

    > jakiś zjazd trolli mamy tu.

    chyba sebolli...