    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: A jednak się da szukać
    Date: Mon, 4 Dec 2023 11:57:24 +0100

    On Sat, 2 Dec 2023 09:19:52 +0100, Shrek wrote:
    > Jak tam JF - dostałeś alert RCB że szukają...

    Ta, jest sms z 3:15, ze poszukiwany niebezpieczny mezczyzna, lat 44,
    170cm, szczuply, blond, okulary, w ciemnej kurtce z kapturem, kolorowa
    chusta na szyi. Nawet nie wiadomo gdzie poszukiwany, ale moze tylko po
    Wrocławiu rozesłali.

    O 11:30 odwołanie.

    Hm, moze i taksówkarzom pomoze.

    > Widać jednak policjanci potrafią wszcząć poszukiwania, tylko trzeba ich
    > zmotywować a nie zawracać dupę jakimś problemami medycznymi 14 latki...
    >
    > https://www.rmf24.pl/regiony/wroclaw/news-strzelanin
    a-we-wroclawiu-policja-opublikowala-wizerunek-napa,n
    Id,7184226#crp_state=1

    Hm, zdarzenie z 22:30, a alert z 3:15 ... no dobra, mogli nie wpaść od
    razu, ze tak trzeba szukać.

    atykuł
    Sobota, 2 grudnia (03:13)
    Aktualizacja: Sobota, 2 grudnia (06:46)

    "Prosimy o zawiadomienie najbliższej jednostki policji lub wykonanie
    połączenia na numer alarmowy 112 - podkreślił w rozmowie z RMF FM
    aspirant sztabowy Łukasz Dutkowiak, rzecznik dolnośląskiej policji."

    Rzecznik na nocnym dużurze? Czy od 6:00 ma służbę?

    Ale ale
    https://www.rmf24.pl/regiony/wroclaw/news-maksymilia
    n-f-aresztowany-to-on-strzelal-do-policjantow,nId,71
    87248#crp_state=1

    "Próbowali wbić mnie w jakiś program, a ja nie jestem ani przestępcą,
    ale stanę się nim, tak jak próbujecie robić ze mnie przestępcę od
    wielu, wielu, wielu lat"

    Oszust, czy wrabiany?

    J.