  • 21. Data: 2014-02-02 21:45:39
    Temat: Re: 9 kwietnia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SJS wrote:
    > To się chłopie rozpędziłeś. :-)
    > Wieża do końca podawał komunikat - Jesteście na kursie

    > A to piloci mieli wpływ na wybór lotniska?
    > To oni a nie kancelaria premiera ustalali wszystko?

    no jasne zapomniałem że to był dron... Arabski siedział w Tuskiem w
    gabienecie i kierował tutkiem zdalnie z warszawy.

    jeszcze napisz że to Tusk wysłał tam prezynadenta i świtę pod przymusem bo
    on i reszta tak naprawde wcale tam nie chcili lecieć.

    tak serio... TO PILOT ODPOWIADA ZA SAMOLOT i TO TYLKO PILOT PODEJMUJE
    DECYZJE CO DO TEGO GDZIE LECIEC I JAK LECIEĆ.
    podobnie jest zresztą z kierowcą czy maszynistą... to oni mają podejmować
    ostateczne decyzje bo to oni odpowiadają za maszynę i mają odpowiednie
    wyszkolenie.

    > Jesteście na kursie - podawano im a nie byli na kursie
    > Nie zgadzała się ani wysokość ani oś pasa

    tyle o ile sie zgtadzała, pamietajmy że nasi dzielni pilosci nie podawali do
    wieży wysokości, a lotnisko w S nie posiada radaru nawigacyjnego.

    > A na marginesie dyskusji jaki to był kurs wypowiedź fachowca od prawa
    > międzynarodowego
    > http://www.prtl.pl/rozmowy_prtl,12779,1,rozmowa_prtl
    .pl

  • 22. Data: 2014-02-02 21:47:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z wrote:

    > Katastrofa jest wynikiem złych decyzji, niechlujstwa, bylejakości,
    > braku odpowiedzialności i braku trzymania się zasad.
    > Cała grupa ludzi odpowiedzialna nie zginęła w tym samolocie.
    > Są jeszcze tacy co żyją i do tego grona należy też obsługa lotniska.

    ale ostateczne decyzje podejmują piloci i to niestey oni sa winni katastofy,
    bo wykazali sie głupota i brawurą któa byc może była by na miejscu sytuacji
    bojowej (lot ze wsparciem dla jakis tam oddziałów) ale była karygodna w
    locie z ludzmi, cywilami.

  • 23. Data: 2014-02-02 21:51:53
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > ale ostateczne decyzje podejmują piloci i to niestey oni sa winni
    > katastofy, bo wykazali sie głupota i brawurą

    Czyli ciągle obowiązuje pierwszy sms?
    Jesteś na kursie i ścieżce...

    A.