  • 1. Data: 2014-01-23 10:20:54
    Temat: Zawiadomienie do prokuratury o pomówienia ...
    Od: gurson <g...@w...pl>

    WItam
    Wysyłam na dniach pismo do prokuratury o ustalenie osób którzy mnie
    pomawiają i oczerniają na forach itd - wydaje mi się że to konkurencja,
    na forach można pisać anonimowo. Czy prokuratura przyśle mi pismo do dom
    o wszczęsciu postępowania czy jak to jest ??
    Bo jak rozumiem to prokurator zwróci się do administratora forum o
    ustalenie adresu IP tej osoby która pisze bzdury

  • 2. Data: 2014-01-23 10:37:03
    Temat: Re: Zawiadomienie do prokuratury o pomówienia ...
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-23 10:20, gurson pisze:
    > Bo jak rozumiem to prokurator zwróci się do administratora forum o
    > ustalenie adresu IP tej osoby która pisze bzdury
    Nie, nie, nie! Prokurator przyjedzie do Ciebie osobiście, wypijecie
    herbatkę, wysłucha Twoich problemów, a następnego dnia do Twojej
    konkurencji wpadną brygady AT, sponiewierają ich trochę, a na koniec
    zamkną w ciemnych celach i wyrzucą klucze :->

    PS: Jedyne pismo jakie ewentualnie dostaniesz to odmowa wszczęcia
    postępowania w związku z brakiem znamion czynu stypizowanego w art. bla
    bla bla bla bla :->

    Maciek

  • 3. Data: 2014-01-23 11:09:42
    Od: gurson <g...@w...pl>

    W dniu 2014-01-23 10:37, Maciek pisze:
> [...]
    >
    > PS: Jedyne pismo jakie ewentualnie dostaniesz to odmowa wszczęcia
    > postępowania w związku z brakiem znamion czynu stypizowanego w art. bla

    Akurat tutaj są wyraźne przesłanki - naruszenie dóbr osobistych i art
    212 kk i art 216 kk więc wątpie że przyjdzie odmowa wszczęcia. A nawet
    jak przyjdzie to chyba można pisać odwołanie

  • 4. Data: 2014-01-23 11:20:44
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 11:09, gurson wrote:

    > Akurat tutaj są wyraźne przesłanki - naruszenie dóbr osobistych i art
    > 212 kk i art 216 kk więc wątpie że przyjdzie odmowa wszczęcia. A nawet
    > jak przyjdzie to chyba można pisać odwołanie

    Ale umorza predzej czy

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 5. Data: 2014-01-23 11:25:06
    Od: gurson <g...@w...pl>

    > Ale umorza predzej czy

    Dlaczego mają umorzyć ?? Czyli można bezkarnie pisać ?? Bez przesady
    Niech chociaż poda mi adres tej osoby to zgłosze z powództwa cywilnego.
    Poza tym taka sprawa powinna ruszyć z urzędu

  • 6. Data: 2014-01-23 11:25:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-23 11:09, gurson pisze:
    > Akurat tutaj są wyraźne przesłanki - naruszenie dóbr osobistych i art
    > 212 kk i art 216 kk więc wątpie że przyjdzie odmowa wszczęcia. A nawet
    > jak przyjdzie to chyba można pisać odwołanie
    Art. 212 par. 4 i art. 216 par. 5 czytał?

    Maciek

  • 7. Data: 2014-01-23 11:25:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.01.2014 11:20, hikikomorisan pisze:

    > Ale umorza predzej czy

    Ale najpierw spróbują wykryć sprawcę. Przynajmniej powinni. I dopiero
    potem umorzą.

  • 8. Data: 2014-01-23 11:30:57
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 11:25, Andrzej Lawa wrote:

    > Ale najpierw spróbują wykryć sprawcę. Przynajmniej powinni. I dopiero
    > potem umorzą.

    Nie no tak, tylko realnie patrzac ....

  • 9. Data: 2014-01-23 11:39:17
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > Akurat tutaj są wyraźne przesłanki - naruszenie dóbr osobistych i art
    > 212 kk i art 216 kk więc wątpie że przyjdzie odmowa wszczęcia. A nawet
    > jak przyjdzie to chyba można pisać odwołanie

    OK, czekaj, pisz, próbuj. Koniecznie pochwal się tutaj co Ci wyjdzie, bo
    wszyscy (serio!) są tego ciekawi.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 10. Data: 2014-01-23 11:44:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.01.2014 11:30, hikikomorisan pisze:

    > Nie no tak, tylko realnie patrzac ....

    Realnie. Można się wesprzeć odpowiedzią na poselską interpelację.